Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وینسیوس جونیور: از کسب پیروزی خوشحالیم چون بازی سختی بود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر وینیسیوس جونیور Футбол. Лига чемпионов. Матч "Реал Мадрид" - ЦСКА
وینیسیوس جونیور      Футбол. Лига чемпионов. Матч Реал Мадрид - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید با تک گل وینیسیوس جونیور موفق شد رئال وایادولید را در خانه شکست دهد. بازیکن برازیلی پس از بازی از عملکرد خودش و تیم ابراز رضایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، وینیسیوس جونیور که به عنوان یار تعویضی مقابل وایادولید به میدان آمد، تک گل سه امتیازی تیمش را در خانه به ثمر رساند.

سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
رئال مادرید 1 - رئال وایادولید 0؛ برد اقتصادی شاگردان زیدان در خانه
وینیسوس جونیور، ستاره برازیلی رئال مادرید پس از پایان بازی گفت:«من از عملکرد تیم راضی هستم. نیمه اول سخت بود ، مربی بعد از استراحت بین دو نیمه من و آسنسیو را برای ایجاد موقعیت های بیشتر به زمین آورد و بازی را تغییر داد. امروز یک مسابقه متفاوت نسبت به بازی مقابل بتیس بود. اما مهم این است که ما موفق شدیم هر دو را ببریم.»
بازیکن برازیلی رئال در پایان اظهار داشت:«این شروع فصل است، ما هیچ بازی دوستانه ای انجام نداده ایم و این کار دشواری است. مانند فصل گذشته وقت زیادی برای تمرین نداشتیم. می دانیم که اگر دروازه‌مان را بسته نگه داریم، می‌توانیم در مسابقات پیروز شویم. بازیکنانی داریم که در طول فصل گل های زیادی به ثمر می رسانند و روی قسمت هجومی کار می کنیم تا روند رو به رشد خود را حفظ کنیم.»

رئال مادرید که در فصل گذشته قهرمان لالیگا شده بود اکنون هم به دنبال قهرمانی است و همه‌ی بازیکنان و زیدان می‌دانند که اهمیت این امتیاز ها در لالیگا چقدر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала