Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرجینو خرید جدید بارسا: می‌خواهم مثل دنی آلوز بازی کنم + عکس/ویدیو

عضو شوید
سرجینو دست خرید جدید خط دفاعی بارسلونا در مراسم معارفه‌اش عنوان کرد که آرزو دارد هم چون دنی آلوز در نیوکمپ نمایش بدهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا در رقابت با بایرن مونیخ به برتری رسید و توانست به ارزش 25 میلیون یورو "سرجینو دست" مدافع آمریکایی و جوان تیم آژاکس را به خدمت بگیرد و رسما این بازیکن را ساعت پیش به هواداران معرفی نمود.

او در مراسم معارفه‌اش به تمجید از دنی آلوز مدافع سابق و برزیلی این باشگاه پرداخته و اظهار داشت که می‌خواهد مثل او بازی کند.

سرجینو اظهار داشت: "من فیلم‌های زیادی دنی آلوز را دیدم و زیاد آموختم، او الگوی من است. در بارسلونا بازیکنانی بزرگی مانند لیونل مسی هستند که می‌توانند مرا کمک کنند زیرا با دنی آلوز بازی می‌کردند."

دست افزود: "می‌خواهم شبیه او باشم و مثل آلوز در دفاع و حمله بدوم. اگر نیاز باشد برای این کار تمرین و تلاش زیادی خواهم کرد. می‌خواهم جایگاه ثابت در ترکیب داشته باشم و با بازی خوب به تیم برای کسب عناوین کمک کنم. از همه کسانی که برای انتقالم به بارسلونا کمک کردند تشکر می‌کنم. بایرن مونیخ تیم بزرگی است اما من خواسته قلبم را قبول کردم و به بارسلونا آمدم."

سرجینو در مورد همبازی شدن با لیونل مسی ابراز خوشحالی کرده و گفت: "بازی در کنار بهترین بازیکن جهان شگفت انگیز است. برای موفقیت مسی همه کار را می‌کنم و دیدار با او بسیار هیجان انگیز خواهد بود."

همچنان سرجینو در مورد بازی با سرجی روبرتو اظهار کرد: "او بازیکن فوق العاده‌ای است و آنچه را که بیشتر از همه در مورد سرجی شنیده‌ام و در خاطر دارم گلی است که سرجی روبرتو به پاری‌سن‌ژرمن زد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала