Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ در واکنش به قرعه‌کشی لیگ قهرمانان: گروه بسیار قدرتمندی داریم

© REUTERS / Carl RecineЮрген Клопп во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ پس قرار گرفتن تیمش در یک گروه با تیم‌های آژاکس و آتالانتا، به این موضوع واکنش نشان داد و مدعی شد که در گروه قدرتمندی قرار دارند.

به گزارش اسپوتنیک، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 21-2020 شام روز پنجشنبه در شهر ژنو سوئیس برگزار شد و 32 تیم حاضر در مرحله گروهی این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.

Тренер ФК Ливерпуль Юрген Клопп в матче с ФК Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
کلوپ: به کشورم باز می‌گردم؛ احتمالا سرمربی تیمی در ردۀ ملی شوم

لیورپول به عنوان یکی از مدعیان اصلی این رقابت‌ها، در گروه D و با تیم‌های آژاکس، آتالانتا و میتیولن دیدار خواهد کرد و کار دشواری در پیش خواهد داشت.

پس از مشخص شدن حریفان لیورپول در دور گروهی، یورگن کلوپ به این موضوع واکنش نشان داد و مدعی شد که در گروه قدرتمندی قرار گرفته اند.

او در این مورد به رسانه‌های انگلیسی گفت:« صادقانه به سفر کردن فکر نکرده بودم اما شاید هالند، دانمارک و ایتالیا خیلی راه دوری نباشند. ما در لیگ قهرمانان به مسافت‌ها فکر نمی‎کنیم بلکه درباره دیدارهایی فکر می‎کنیم که باید انجام دهیم و من فکر می‎کنم گروه قدرتمندی داریم. همه می‎دانند آژاکس دو سال پیش چقدر خوب بود و آتالانتا نیز فوتبال بسیار زیبایی را از خود به نمایش می‎گذارد.»

این در حالی‌ست که لیورپول در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، نمایش بسیار ضعیفی داشت و در مرحله یک‌هشتم نهایی توسط اتلتیکومادرید حذف شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала