Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوبامیانگ: به فرمان آرتتا، در خانه هم تمرین می‌کنیم

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHНападающий "Арсенала" Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами "Челси" - "Арсенал" (29 мая 2019). Баку
Нападающий Арсенала Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами Челси - Арсенал (29 мая 2019). Баку - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم گابنی آرسنال در گفت‌و گویی مدعی شد که میکل آرتتا برای آن‌ها برنامۀ تمرینی در نظر گرفته تا در خانه تمرین کنند و به روزهای اوج برگردند.

به گزارش اسپوتنیک، آرسنال پس از آنکه اونای امری را اخراج و میکل آرتتا را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد، شاهد تغییرات گسترده بوده و تا حالا برنده دو جام شده است.

Mikel Arteta - اسپوتنیک افغانستان
سرمربی آرسنال: هنوز با لیورپول قابل مقایسه نیستیم

این تیم زیر نظر آرتتا، در برابر غول‌های لیگ انگلیس نیز قدرت‌نمایی کرده و شب گذشته با نمایش درخشان لیورپول را از جام اتحادیه حذف کرد.

بدون شک تمامی این تغییرات مثبت به نگرش و برنامه‌ریزی آرتتا بر می‌گردد و تلاش‌های او سبب بهبود آرسنالی شده که حرفی برای گفتن در انگلیس نداشت.

پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی این تیم که زیر نظر آرتتا بار دیگر به ستاره درخشان مبدل شده است، در گفت‌و گویی در مورد بهتر شدن خود و هم‌تیمی‌هایش صحبت کرد و مدعی شد که آن‌ها برای رسیدن به روزهای اوج، در خانه هم تمریناتی را انجام می‌دهند.

او در این مورد به اسپورت گفت:« او آن حس‌وحال را برگرداند که همه احساس می‎کنند در خانه هستند. ما به فرمان او در خانه تمریناتی را انجام می‌دهیم تا به روزهای اوج برگردیم. فکر می‎کنم روحیه باشگاه بسیار بسیار خوب است و همه در یک مسیر قرار دارند. این واقعا مهم است. هدف این است که باشگاه را به جایی که به آن تعلق دارد برگردانیم.»

این در حالی‌ست که قبل از آمدن آرتتا به آرسنال، اوبامیانگ در آستانه جدایی قرار داشت اما این سرمربی اسپانیایی با برنامه‌ریزی دقیق تصمیم او را تغییر داد و او را مجاب به تمدید قرار داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала