Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرط جدید بارسا برای قرض دادن دمبله به یونایتد

© AP Photo / Manu Fernandezعثمان دمبله مهاجم بارسلونا
عثمان دمبله مهاجم بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا حاضر است تا عثمان دمبله را به منچستریونایتد قرض دهد، اما به شرطی که این باشگاه کُل دستمزد او را پرداخت کند.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در نقل‌وانتقالات جاری، تلاش زیادی برای جذب جیدون سانچو انجام داد اما موفق به جذب این ونگر انگلیسی نشد و این بازیکن در دورتموند ماند.

مدیران شیاطین سرخ‌ پس از ناکامی در جذب سانچو، به دنبال قرض گرفتن عثمان دمبله از بارسلونا هستند، اما این باشگاه با انتقال قرضی مهاجم فرانسوی‌اش قبل از این مخالفت نشان داده بود.

حالا اما به نظر می‌رسد که مدیران بارسلونا به قرض دادن او به یونایتد تمایل دارند و می‌خواهد تا از شر این ونگر فرانسوی حتی برای یک فصل هم که شده، رهایی یابند.

براساس گزارش سان، کاتالان‌ها آماده اند تا این بازیکن را به یونایتد قرض بدهند اما از این باشگاه خواسته اند تا کُل دستمزد او را در فصل پرداخت کنند.

به نظر می‌رسد که یونایتد این شرط بارسلونا را بپذیرد، زیرا گزینه دیگر برای خدمت گرفتن ندارد و پنجره نقل‌وانتقالات نیز تا 3 روز دیگر بسته می‌شود.

این در حالی‌ست که دمبله اخیراً در تمرینات بارسلونا دیر حاضر شد و همین موضوع سبب شد تا کومان شب گذشته از او در ترکیب استفاده نکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала