واکنش ارگ در پیوند به یورش تروریستی در ولایت ننگرهار

© facebook Nangarhar Governor House Media and Information Officeواکنش ارگ در پیوند به یورش تروریستی در ولایت ننگرهار
واکنش ارگ در پیوند به یورش تروریستی در ولایت ننگرهار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارگ ریاست جمهوری افغانستان یورش تروریستی امروز در ولایت ننگرهار را محکوم کرد. 
انفجار سهمگین در ولایت ننگرهار/ 18 کشته و 40 زخمی  - اسپوتنیک افغانستان
انفجار سهمگین در ولایت ننگرهار/ 18 کشته و 40 زخمی 

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری افغانستان در واکنش به انفجار امروز در ولایت ننگرهار نوشت: طالبان و سایر گروه های تروریستی به سلسلۀ جنایات شان، امروز با انجام یک حملۀ تروریستی در نزدیکی ساختمان ولسوالی غنی خیل ولایت ننگرهار، شماری از هموطنان بی گناه ما را به شمول زنان و کودکان، شهید و زخمی ساختند.
در این خبرنامه آمده است، که رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، کشتار افراد ملکی به ویژه کودکان را جنایت بزرگ و نابخشودنی خوانده، گفت که هدف قراردادن افراد ملکی به ویژه زنان و کودکان، خلاف دساتیر اسلام و جنایت علیه بشریت می باشد.
در ادامه این خبر همچنین آمده است، که رئیس جمهور گفته است، که طالبان با ایالات متحدۀ امریکا موافقتنامه صلح را به امضا رساندند، اما متاسفانه تعهدات خود را عملی نکردند و تنها حمله بالای نیروهای خارجی را متوقف ساختند. طالبان و سایر گروه های تروریستی در تبانی با آنان، فعالیت های تروریستی شان را ادامه داده و مانند حمله تروریستی امروز در ننگرهار، همه روزه باعث کشتار افراد ملکی و ویرانی تاسیسات عام المنفعه می شوند.
در پایان این خبرنامه آمده است، که رئیس جمهور کشور ضمن ابراز تسلیت و همدردی عمیق با خانواده های شهدای این رویداد تروریستی، به مسئولان مربوطه به خاطر رسیدگی به خانوادهای شهیدان و درمان زخمیان هدایت داد.

یادآوری می کنیم، که امروز در ولایت ننگرهار یک موتر بمب انفجار کرد، که در نتیجه آن بیش از 16 نفر جان باخته و بیش از 40 نفر دیگر زخمی شدند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала