Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: مسی برای همیشه بهترین بازیکن دنیا خواهد بود

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды
رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از بازی با سویا حاضر شد و در موارد مختلف با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا زیر نظر رونالد کومان، درخشش خوبی در فصل جدید داشته و دو بازی متوالی را در لالیگا برنده شده است.

مسی و فاتی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
تجربه مسی و انرژی فاتی، رمز موفقیت بارسای کومان

این تیم ویارئال را با نتیجه 0-4 و سلتاویگو را با نتیجه 0-3 شکست داده و قرار است در سومین بازی فصل یک شنبه شب به مصاف سویا برود.

رونالد کومان سرمربی بارسلونا، دقایقی قبل در نشست خبری قبل از دیدار با سویا حاضر شد و در موارد مختلف صحبت کرد.

او در مورد دیدار فردا شب گفت:« سویا تیم بسیار قدرتمند است و به قهرمانی در لالیگا فکر می‌کند. آن‌ها مربی بسیار خوب و بزرگ چون لوپتگی دارند و حضور او بازی را برای ما دشوار خواهد ساخت، اما ما آماده هستیم. بازی فردا در ورزشگاه نیوکمپ است و ما به پیروزی باور داریم.»
کومان در مورد مسی نیز صحبت کرد و چنین گفت:« لئو بسیار خوب تمرین می‌کند و در دو دیدار گذشته بسیار خوب کار کرده است. من از او هیچ شکایتی ندارم زیرا او به عنوان کاپیتان بسیار خوب عمل کرده است. او همه چیز را فراموش و خودش را وقف تیم کرده است. او بهترین بازیکن دنیا است و همینطور خواهد ماند.»

سرمربی بارسا در مورد دمبله و جذب اریک گارسیا نیز صحبت کرد و مدعی شد که مدیران بارسا تمام تلاش شان را خواهند کرد تا او را به خدمت بگیرند.

او گفت:« رفتن یا ماندن بازیکنان مربوط به خود شان است و تا زمانی که با ما باشند، من روی آن‌ها حساب خواهم کرد. در حال حاضر نمی‌توانم در مورد آینده بازیکنان صحبت کنم زیرا رقابت در تیم بسیار در سطح بالا است. تا دوشنبه فرصت جذب بازیکن داریم و روزهای اندکی باقیمانده است. می خواهیم اریک گارسیا را جذب کنیم و چیز بیشتری نمی توانم اضافه کنم.»

دیدار بارسلونا و سویا فردا شب ساعت 11:30 به وقت افغانستان در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала