Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فیفا دی برنامه‌های کومان را برهم می‌زند

© REUTERS / Jason CairnduffRonald Koeman
Ronald Koeman - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از بازی با سویا، 15 بازیکن بارسلونا اردوی تمرینی باشگاه‌های خویش را ترک و راهی کشورهای‌شان برای انجام بازی‌های ملی می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک، بیشتر از یک ماه می‌شود که رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا، تمرینات این تیم را با حضور تمامی ستاره‌های آبی‌اناری‌ها رهبری می‌کند و این تیم در این مدت دو بازی در لالیگا انجام داده که در هر دو بازی با نتایج بسیار خوب به پیروزی دست یافته است.

رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان
کومان: مسی برای همیشه بهترین بازیکن دنیا خواهد بود

این سرمربی هالندی در گفت‌و گو با رسانه‌ها قبل از این گفته بود که کارهای زیادی دارد که باید انجام دهد و به زمان بیشتری برای بهبود کامل بارسا نیز دارد.

برنامه‌ریزی کومان اما به دلیل «فیفا دی» برهم خواهد خورد زیرا 15 بازیکن بارسلونا به تیم‌های ملی شان دعوت شده اند و مجبور اند تا به کشورهای شان سفر کنند.

سرجی روبرتو، سرخیو بوسکتس، آنسو فاتی، لیونل مسی، فیلیپه کوتینیو، ریکی پویگ، اینیاکی پنیا، آنتوان گریزمن، عثمان دمبله، کلمنت لنگلت، فرانکی دی یونگ، میرالم پیانیچ و مارتین برایثویت بازیکنانی اند که به تیم‌های ملی دعوت شده اند و نزدیک به یک هفته برای کومان قابل دسترس نخواهند بود.

از سویی هم اگر از میان این بازیکنان کسی به ویروس کرونا مبتلأ شود، غیبت آن بازیکن دو هفته دیگر به دلیل قرنطینه تمدید خواهد شد و احتمال دارد که ال‌کلاسیکو را از دست دهد.

این موضوع سبب بر هم خوردن برنامه‌ریزی سرمربی بارسلونا خواهد شد زیرا یک هفته تعطیلات، تمرینات بدنه اصلی تیم را متوقف خواهد کرد و کومان تنها بازیکنان جوان که به اردوی تیم ملی  دعوت نشده اند را تمرین خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала