مثبت شدن آزمایش کرونای ۱۱ نفر از حاضران مناظره انتخاباتی ترامپ-بایدن 

© REUTERS / Morry Gash/Pool مثبت شدن آزمایش کرونای ۱۱ نفر از حاضران مناظره انتخاباتی ترامپ-بایدن 
مثبت شدن آزمایش کرونای ۱۱ نفر از حاضران مناظره انتخاباتی ترامپ-بایدن  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات شهر کلیولند ایالت اوهایو از مثبت شدن آزمایش کرونای ۱۱ نفر از افراد حاضر در مناظره انتخاباتی رئیس‌جمهور امریکا با رقیب دموکراتش خبر داده‌اند.

ترامپ و همسرش کرونایی شدند - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ و همسرش کرونایی شدند

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، پس از برگزاری نخستین مناظره انتخاباتی میان دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ امریکا در شهر کلیوند ایالت اوهایو، مقامات این شهر گفته‌اند آزمایش کرونای ۱۱ نفر مثبت اعلام شده است. این مقامات مشخصاً گفته‌اند که ویروس از دست‌اندر‌کاران این مناظره به این افراد منتقل شده است.

به نوشته وبگاه شبکه «ان‌بی‌سی‌ نیوز» مقامات شهر کلیولند در این خصوص گفته‌اند: «در مجموع، اکنون ما از ۱۱ مورد دچار شده که (دچار شدن آنها) از برنامه‌ریزی‌ها و تدارکات پیش از برگزاری مناظره نشأت گرفته آگاهی داریم که اکثر آنان نیز از شهروندان این ایالت بوده‌اند».

مقام های شهر کلیولند امریکا در حالی این خبر را اعلام کرده‌اند، که سه روز پس از برگزاری این مناظره، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا با انتشار پیامی در تویتر خبر از مثبت شدن آزمایش کرونای خود و همسرش داد.

از سوی دیگر، مرکز درمانی مشهور «کلینیک کلیوند» که نهاد متصدی نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با ویروس کرونا در این مناظره بوده با اطمینان گفته که حضار این مناظره از این ویروس مصئون بوده‌اند.

یادآوری می کنیم، که ترامپ بامداد روز جمعه از دچار شدن خود و همسرش ملانیا به ویروس کرونا خبر داد و به دنبال آن یک مقام کاخ سفید اعلام کرد که نشانه های خفیف دچار شدن به ویروس در  ترامپ  که همانند سرماخوردگی است، در وی پدیدار شده است.

ساعتی پس از این خبر، رئیس‌جمهور امریکا با بالگرد به درمانگاه نظامی «والتر رید» در واشنگتن دی سی منتقل شد و مقام‌های این کشور گفتند که او احتمالا چند روزی را در آنجا سپری خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала