توقف بالاترین میزان تولید نفت امریکا به دلیل وقوع توفان

© Fotolia / Sergiy Serdyukتوقف بالاترین میزان تولید نفت امریکا به دلیل وقوع توفان
توقف بالاترین میزان تولید نفت امریکا به دلیل وقوع توفان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طوفان لائورا که در ۲۷ اگوست در نزدیکی کامرون در جنوب غربی لوئیزیانا به خشکی رسید باعث شد تا ۱۶ چاه نفت دینامیکی و ۱۱ چاه نفت معلق لنگر شده به کف دریا تعطیل شود.


به گزارش اسپوتنیک، اطلاعات تاره حاکی از آن است، که توفان لائورا که در اواخر ماه اگوست خلیج مکزیک امریکا را درنوردید در طول دو هفته باعث بسته شدن چاه ‌های نفتی این منطقه و توقف تولید ۱۴.۴ میلیون بشکه نفت خام گردیده است.

بر اساس اطلاعات اداره حفظ و امنیت محیط زیست، توفان لائورا که در ۲۷ اگوست در نزدیکی کامرون در جنوب غربی لوئیزیانا به خشکی رسید باعث شد تا ۱۶ چاه نفت دینامیکی و ۱۱ چاه نفت معلق لنگر شده به کف دریا تعطیل شده و فعالیت ۶۴۳ مورد از تأسیسات نفتی دریایی فعال در خلیج مکزیک را متوقف شود.

پیش از وقوع توفان لائورا تولیدکنندگان نفت امریکا در خلیج مکزیک بیش از ۸۴ درصد از تولید نفت خود و ۵۰ درصد تولید گاز خود را متوقف کردند.

میزان تعطیلی تولید نفت معادل ۱.۵۵۸ میلیون بشکه در روز و میزان تعطیلی تولید گاز طبیعی معادل ۱.۶۵ میلیارد فوت مکعب بود. بالاترین میزان تعطیلی تولید در ۲۵ اگوست، دو روز پیش از رسیدن طوفان اتفاق افتاده بود. این بالاترین میزان تعطیلی تولید نفت امریکا در ۱۲ سال اخیر بود.

اداره اطلاعات انرژی امریکا اعلام کرد، که در ماه اگوست تولید نفت خام خلیج مکزیک به ۱.۴ میلیون بشکه در روز رسید که کمترین سطح تولید از اوایل ۲۰۱۵ تاکنون است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала