Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تولد دوباره کوتینیو زیر نظر کومان؛ مسی یار خود را یافت

© REUTERS / Carl RecineChampions League Quarter Final Second Leg - FC Barcelona v Manchester United
Champions League Quarter Final Second Leg - FC Barcelona v Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوتینیو در بارسلونا دوباره متولد گردیده و به عنوان یار اصلی لیونل مسی بار دیگر احیا شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا پنج شنبه‌شب زیر نظر رونالد کومان بازی کرد که در آن شاهد درخشش دوباره فلیپ کوتینیو بود که نشان می‌دهد این بازیکن برزیلی متولد شده است، بازیکنی که در جنوری 2018 با 145 میلیون پوند از لیورپول خریداری شد.

در سیستم جدید 4-2-3-1 بارسلونا کوتینیو هنگام حمله تیم در وسط خط 3 پشت مهاجم بازی می‌کند و هنگامی که آنها توپ را ندارند او مأمور به کار برای حمایت از زوج هافبک میانی است.

View this post on Instagram

#TEAMWORK +3 🔵🔴

A post shared by Philippe Coutinho (@phil.coutinho) on

او با آزادی حمله می‌کند و مسئولیت‌های دفاعی خود را نیز بر عهده دارد. گویی آن اولین فصل کامل که با ناامیدی و انتقال قرضی به بایرن مونیخ به پایان رسید، هرگز اتفاق نیفتاده است.

آزمون‌های بزرگتری در راه هستند. در سه بازی بعدی بارسلونا با سویا، ختافه و رئال مادرید روبرو می‌شود که احتمالا سوالاتی خلق خواهد شد اما کوتینیو در دیدار قبلی مرد بازی بود و حتی نشانه‌های می‌دهد که با جدایی لوئیز سوارز او خلای موجود در زندگی لیونل مسی را پُر کند.

مسی به یک دوست صمیمی جدید احتیاج دارد و در حالی که آنسو فاتی 17 ساله بازیکنی است که شماره 10 بارسلونا زیر بال خود گرفته، کوتینیو می‌تواند یک ضربه جانبی جدید باشد.

هنگامی که کوتینیو به بارسلونا رسید، سوارز به او کمک کرد تا در همان شهر ساحلی کاستا براوا با همسرش جایی که مسی و سوارز خانه خود را مستقر کرده بودند، مستقر شود.

سوارز ممکن است به پایتخت رفته باشد اما کوتینیو و مسی همسایه هستند و گروه نزدیکی که شامل جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه است از بازگشت قرضی ستاره برزیلی به دلیل نیم فصل قرضی‌اش در بایرن استقبال کرده اند.

کوتینیو مطمئناً در کنار مسی مانده است. برنامه بزرگ کومان این است که چهار موقعیت مقابل بارسلونا چرخش داشته باشد. وقتی مسی رها می‌شود به کوتینیو این امکان را می‌دهد که فراتر از او فرار کند درست مثل وقتی که مسی به سرعت دور می‌شود وی می‌تواند بافاتی و آنتوان گریزمن تغییر موقعیت بدهد.

کوتینیو پنج شنبه‌شب برای فاتی گل ساخت و در نیمه دوم با ضربه‌ای که می‌توانست منجر به گل سوم بارسلونا شود به تیر دروازه برخورد کرد.

در آخر هفته دوندگی خوب او را شاهد بودیم البته کاملاً با خط میانی برابر ویارئال بدون مانع که منجر به گل دوم فاتی شد.

وی امشب برای دیدار مقابل سویا به نیوکمپ باز خواهد گشت. در مقابل سویا بود که کوتینیو بزرگترین عملکرد خود در بارسلونا را تا به امروز ارائه داد. او در فینال کوپا دل‌ری 2018 که بارسا 5-0 پیروز شد فوق العاده بود. او اولین گل را برای سوارز ساخت و گل پنجم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

این آخرین بازی آندرس اینیستا برای بارسلونا بود و به نظر می‌رسید باتومن با کوتینیو اکنون آماده جایگزینی ستاره افسانه‌یی هستند. در 13 فصل اینیستا فقط 57 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده بود. کوتینیو در اولین فصل خود 12 بازیکن را مدیریت کرده بود، بنابراین حتی اگر در مناطق دیگر کوتاه بیاید امکان او برای پیشی گرفتن از بازیکنی که جایگزینش می‌شد وجود داشت.

فصل بعد با شماره 7 پشت سر کوتینیو راه خود را گم کرد اما اکنون با شماره 14 قدیمی که در نیم فصل اول خود پوشید به نظر می‌رسد که واقعاً می‌تواند راه حل‌های میانه زمین در کلاس جهانی بارسلونا را ارائه دهد.

کومان مطمئناً چنین فکر می‌کند و اگر عملکرد پنجشنبه‌شب نشان دهنده اتفاقاتی بود که رخ می‌دهد کوتینیو می‌تواند برخی از این هزینه عظیم را توجیه کند و در نهایت در بارسلونا موفق باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала