Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی درخشان آرسنال در شب شکست تلخ لستر

© REUTERS / ANTON VAGANOVОливье Жиру (нет на фото) забил первый гол в финальном матче Лиги Европы между командами "Челси" - "Арсенал" (29 мая 2019). Баку
Оливье Жиру (нет на фото) забил первый гол в финальном матче Лиги Европы между командами Челси - Арсенал (29 мая 2019). Баку - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال آرسنال در شب باخت خانگی لسترسیتی، حریف‌اش شفیلدیونایتد را با دو گل شکست داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در چهارمین هفته از بازی‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان امشب 4 بازی انجام شد که در حساس‌ترین بازی تیم آرسنال میهمان‌اش شفیلدیونایتد را 2-1 شکست داد و لسترسیتی در زمین خودی 3-0 به وستهام یونایتد باخت.

ورزشگاه اماراتس شهر لندن میزبان دو تیم آرسنال و شفیلدیونایتد بود که با پیروزی تیم میزبان خاتمه یافت.

در این دیدار نیمه اول بازی با تساوی بدون گل سپری شد اما در نیمه دوم بازی ساکا در دقیقه 61 و په‌په در دقیقه 64 موفق برای میزبان موفق به پیروزی شدند در حالی‌که مک‌گلدریک در دقیقه 83 موفق تنها گل حریف را به ثمر رساند. سرانجام بازی را توپچی‌ها به برتری رسیدند تا با آن 9 امتیازی شده و با تفاضل گل کمتر در رده چهارم جدول قرار بگیرند.

در دیگر بازی تیم لسترسیتی از تیم وستهام یونایتد میزبانی کرد و در نهایت با حساب 3-0 شکست بدموقع و خانگی را تجربه کرد.

در این بازی آنتونیو در دقیقه 14، پابلو فورنالس در دقیقه 34 و باون در دقیقه 83 موفق شدند سه گل میهمان را به ثمر رساندند. لستر در حالی امشب شکست سختی را تجربه کرد که هفته قبل توانست با 5 گل منچسترسیتی را به زانو در آورد و فعلا در مکان دوم جدول حضور دارد.

در دو بازی دیگر نیز که امشب برگزار گردید، ساوتهمپتون حریفش بروموویچ را 2-0 برد و فوالهام 1-0 به وولورهمپتون باخت.

در ادامه این بازی ها امشب منچستریونایتد تا لحظات بعد از تاتنهام میزبانی می‌کند و استون‌ویلا امشب ساعت 22:45 به وقت کابل در خانه پذیرای لیورپول خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала