امریکایی ها دلیل آلودگی ترامپ به ویروس کرونا را نام بردند

© AP Photo / Oded Baliltyامریکایی ها دلیل آلودگی ترامپ به ویروس کرونا را نام بردند
امریکایی ها دلیل آلودگی ترامپ به ویروس کرونا را نام بردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بیش از دو سوم امریکایی ها بر این باورند، که رئیس جمهور ایالات متحده تهدید به ویروس کرونا را به اندازه کافی جدی نگرفته است و این دلیل آلودگی وی به این ویروس است.
ترامپ و همسرش کرونایی شدند - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ و همسرش کرونایی شدند

به گزارش اسپوتنیک، امریکایی ها در یک نظر سنجی شرکت Ipsos درباره دلیل کرونایی شدن ترامپ شرکت کردند و بیش از دو سوم آنها بر این باورند، که رئیس جمهور ایالات متحده تهدید به ویروس کرونا را به اندازه کافی جدی نگرفته است و این دلیل آلودگی وی به این ویروس است.

بر پایه این گزارش، 65 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی - از هر 10 طرفدار دموکرات 9 نفر و از هر 10 جمهوریخواه 5 نفر - با اظهارات "اگر رئیس جمهور ترامپ ویروس کرونا را جدی تر می گرفت، ممکن بود آلوده نشود" موافق بودند.

در همان زمان، بیش از یک سوم شرکت کنندگان در این نظرسنجی ، یعنی 34 درصد ، معتقد بودند، که رئیس دولت امریکا تمام حقیقت را در مورد همه گیری بیان می کند. بیش از نیمی از آنها 55 درصد معتقدند، که او چیزی را پنهان می کند و 11 درصد پاسخ دادن به این سوال را دشوار می دانند.

یادآوری می کنیم، که رهبر امریکا به تاریخ 2 اکتوبر در پیامی تویتری اش از کرونایی شدنش خبر داد و نوشت، که وی و ملانیا ترامپ همسرش کرونایی شده اند. رئیس جمهور قول داد بلافاصله درمان و قرنطینه را آغاز کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала