Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو زود میاید و دیر میرود، امیدوارم هر بازی یک یا دو گل زند

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریس رونالدو
کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آندرا پیرلو سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با تکیه به فوق ستاره پرتغالی تیمش تکیه کرده و امیدوار است رونالدو بتواند در هر بازی برای تیمش یک یا دو کل به ثمر برساند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال یوونتوس امشب در هفته سوم رقابت های فوتبال باشگاهی ایتالیا در دیداری که تا کنون مشخص نیست، برگزار میشود یا خیر، میزبان تیم فوتبال ناپولی خواهد بود.

پیرلو که از عملکرد رونالدو در شروع فصل جدید رقابت های سری آ کاملا راضی است، امیدوار است او بتواند به همین عملکرد خوبش در رقابت ها ادامه دهد.

رونالدو در دو بازی اخیر تیمش سه گل زده و یک پاس گل داده که این میتواند برای پیرلو هیجان انگیز باشد.

سرمربی یوونتوس در آستانه دیدار امشب تیمش برابر ناپولی در خصوص رونالدو گفت: "رونالدو بسیار سخت کار می کند. او اولین کسی است که به تمرین می آید و آخرین کسی است که به خانه می رود."

"او شور و شوق زیادی دارد که شما میتوانید آن را در زمین بازی ببیند. او فصل را به خوبی آغاز مرده و امیدوارم در ادامه هم همین طوری ادامه دهد و در بازی یک یا دو گل بزند. او برای ما بازیکن مهمی است و ضمن این که به ما کمک زیادی میکند، او برای کل تیم یک الگوی خوب است.

سرمربی جوان بیانکونری همچنین صفارایی با بارسلونا در لیگ قهرمانان نیز گفت: "ما در گروه بسیار خوبی قرار داریم. رویارویی با بارسلونا همیشه عالی است، چون به بازیکنان مسئولیت بیشتری میدهد. ما میدانم که بازی های آسانی نیست. اولین بازی ما در کیف برگزار خواهد شد که من پیش بینی میکنم این مسابقه با توجه به این که در اکتبر برگزار میشود، در هوای سرد و برفی برگزار شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала