Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سری آ و کرونا؛ آیا ناپولی به تورین سفر میکند؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو - یوونتوس
رونالدو - یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با وجود ابتلای دو بازیکن ناپولی و دو کارمند باشگاه یوونتوس به ویروس کرونا، سازمان لیگ فوتبال ایتالیا میگوید مسابقه امشب تیم های یوونتوس و ناپولی در راس ساعت مقرر برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از این که شب گذشته تست کرونای دو بازیکن تیم فوتبال ناپولی مثبت اعلام شد، مقامات محلی شهر ناپل ایتالیا بخاطر نگرانی از انتشار این ویروس به شهرهای دیگر، مانع پرواز این تیم به سوی تورین شدند.

اتفاقی که باعث شد گمانه زنی ها در خصوص لغو این مسابقه نیز در رسانه ها منتشر شود.

باشگاه یوونتوس هم اعلام کرد که این تیم منتظر میزبانی از تیم گتوزو در تورین است و در صورتی که ناپولی به تورین سفر نکند، نتیجه این بازی باید سه بر صفر به سود یوونتوس اعلام شود.

این در حالیست که گزارش دقیقی در خصوص منع مقامات بخاطر سفر تیم ناپولی به تورین منتشر نشده است و در صورتی که تیم گتوزو بدون هیچ ممانعتی از سوی دولت و سازمان لیگ فوتبال به تورین سفر نکنند، احتمال دارد برای این تیم جریمه و به صورت نتیجه بازی نیز به سود یوونتوس اعلام خواهد شد.

با این حال سازمان سری آ در بیانیه ای اعلام کرده است که هیچ گزارشی در خصوص لغو این دیدار ارائه نشده و این مسابقات امشب راس ساعت 23:15 در ورزشگاه آلیانس شهر تورین برگزار خواهد شد.

در همین حال پایگاه خبری توتواسپورت در گزارشی عنوان کرده که ناپولی قصد سفر به تورین را ندارد و تا کنون هیچ برنامه ای برای مسابقه امشب برابر یوونتوس ندارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала