Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاوانی چرا مادریدی نشد؟ دستمزد او در یونایتد چقدر است؟

© REUTERS / Gonzalo FuentesEdinson Cavani
Edinson Cavani - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر میرسد کارهای انتقال ادینسون کاوانی به منچستریونایتد نهایی شده و این بازیکن اروگوئه ای تا فردا که مهلت خرید تیم ها به پایان میرسد، منچستری خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته بود که منابع خبری در انگلیس از توافق کامل این بازیکن با مدیران یونایتد گفتند و حالا نیز جزئیات قراداد و دستمزد این بازیکن نیز در رسانه ها منتشر شده است.

برترین گلزن تاریخ باشگاه پی اس جی که 9 ماه است بدون تیم به سر میبرد، ماه گذشته در آستانه انتقال به بنفیکا قرار داشت، اما به دلیل اختلافات مالی حاضر نشد پیراهن این تیم پرتغالی را بر تن کند. سپس زمزمه های حضور او در تیم اتلتیکو و حتی رئال مادرید شنیده شد، اما سرانجام پیشنهاد یونایتد باعث شد او سر از رقابت های لیگ برتر بیرون کرد.

این در حالیست که دو تیم مادریدی امیدوار بودند که کاوانی بخاطر مشکلات مالی ناشی از کرونا، دستمزدش را کاهش دهد، اما او حاضر به این کار نشد.

با این حال روزنامه آ اس میگوید یونایتد حاضر شده به او دستمزد خوبی بدهد و همین پیشنهاد باعث شده که یونایتد را به سایر تیم ها ترجیح دهد.

آ اس میگوید کاوانی هفته ای 210 هزار پوند که سالیانه 12 میلیون یورو میشود از منچستریونایتد حقوق خواهد گرفت.

به گفته این منبع خبری وی قرارداد دو ساله با این تیم امضا خواهد کرد.

کاوانی امروز تست های صحی این تیم را سپری خواهد کرد و فردا در آخرین روز بازار نقل و انتقالات قرارداد خود را به طور رسمی با شیاطین سرخ بسته خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала