Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد نگران حمله احتمالی هواداران به خانه معاون باشگاه است

© REUTERS / Alexandros AvramidisЗадымление пирофакелами на трибунах во время футбольного матча команд Aris Thessaloniki и Boca Juniors на стадионе в греческих Салониках
Задымление пирофакелами на трибунах во время футбольного матча команд Aris Thessaloniki и Boca Juniors на стадионе в греческих Салониках - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی که کمتر از 48 ساعت به پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است، باشگاه منچستریونایتد تدابیر امنیتی در مقابل خانه معاون باشگاه را شدت بخشیده است.

به گزارش اسپوتنیک، منابع خبری در انگلیس از جمله میرو میگویند، به نظر میرسد هواداران شیاطین سرخ از عملکرد مدیریت تیم برای خرید تابستانی چندان راضی به نظر نمیرسند و به همین دلیل باشگاه از ترس این که هواداران دوباره به خانه اد وودووارد حمله نکنند، تدابیر امنیتی را در مقابل خانه شخصی وی بیشتر کرده است.

این در حالیست که در ماه جنوری شماری از طرفداران خشمگین یونایتد بخاطر سیاست های معاون باشگاه در خرید بازیکن، به خانه وی با مواد آتش زا حمله کردند.

منچستریونایتد تا کنون عملکرد چندان خوبی در بازار نقل و انتقالات نداشته و تنها توانسته دونی فن دی بیک از آجاکس و دن هندرسون دروازه بان سابق از تیم فوتبال شیفلد یونایتد را به خدمت بگیرد.

گمان ها بر این است که یونایتد امروز یا فردا با ادینسون کاوانی اروگوئه ای قرارداد امضا خواهد کرد و تلاش های این تیم برای جذب جیدون سانچو از دورتمند یا عثمان دمبله از بارسا نیز ادامه دارد.

بازار نقل و انتقالات تابستانی فردا شب به پایان خواهد رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала