Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلان 1 – سیمرغ 1؛ امیدهای نمایندۀ زون جنوب برای صعود زنده ماند + عکس/ ویدیو

© photo by: AFFد میوند اتلان - سیمرغ البرز
د میوند اتلان - سیمرغ البرز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیدار دو تیم د میوند اتلان و سیمرغ البرز برنده نداشت و دو تیم امتیازها را بین هم تقسیم کردند.

به گزارش اسپوتنیک، در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال کشور و از گروه الف رقابت‌ها، دو تیم د میوند اتلان و سیمرغ از ساعت 04:00 عصر امروز، در ورزشگاه فدراسیون فوتبال به مصاف هم رفتند که پس از 90 دقیقه، این دیدار برنده نداشت و دو تیم به نتیجه تساوی 1-1 رضایت دادند.

سیمرغ البرز در نیمه نخست این دیدار تیم برتر میدان بود و موقعیت‌های مناسب گُولزنی داشت که تنها یک موقعیت آن توسط «مسعود حنفی» به گول تبدیل شد و نماینده شمال کشور با برتری راهی رختکن شد.

د میوند اتلان در نیمه دوم و با تغییراتی که توسط رزاق مُمرک سرمربی این تیم در ترکیب ایجاد شد، به بازی برگشت در دقایق آغازین نیمه دوم، گول تساوی را به ثمر رساند.

در دقیقه 48 بازی و روی اشتباه مدافعان سیمرغ البرز، رؤف قادری کاپیتان تیم د میوند اتلان موفق شد تا گول تساوی را به ثمر برساند و امیدهای هواداران زون جنوب را برای صعود این تیم به دور بعدی رقابت‌ها زنده نگه‌دارد.

پس از گولزنی رؤف قادری، دو تیم موقعیت‌های مناسبی برای گولزنی داشتند اما این موقعیت‌ها توسط مهاجمان دو تیم از دست رفت و هر دو تیم نتوانستند دروازه هم‌دیگر را باز کنند.

در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

با این نتیجه سیمرغ با یک پیروزی و یک تساوی و با تفاضل گول بهتر نسبت به شاهین آسمایی، در رده نخست جدول گروه الف قرار گرفت و د میوند اتلان با 1 امتیاز و گول خورده کمتر نسبت به عقابان هندوکش، در رده سوم قرار گرفت تا امیدهایش برای صعود به دور بعدی زنده بماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала