Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی منتفی شد؛ «عثمان دمبله» در بارسلونا ماندنی شد

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره فرانسوی بارسلونا فصل آینده زیر نظر رونالد کومان در بارسلونا بازی می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، عثمان دمبله با وجود ابراز علاقه منچستریونایتد، در روز پایانی بازار نقل و انتقالات از بارسلونا جدا نخواهد شد. وینگر 23 ساله کاتالانی‌ها روی ماندن در بارسلونا تمرکز کرده است و نمی‌خواهد انتقالی عجولانه به تیمی دیگر را تجربه کند.

Russia World Cup France Arrival - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ادعا در انگلیس؛ بارسا برای فروش دمبله به بارسا حاضر است ضرر کند

این در حالیست که منچستریونایتد مدت‌هاست تلاش می‌کند تا «جیدون سانچو» را از بوروسیا دورتموند جذب کند اما قیمت بالای تعیین شده برای این بازیکن این نقل و انتقال را متوقف کرده است و همین باعث شد تا این باشگاه به دنبال جذب عثمان دمبله باشد، بازیکنی که ارزان قیمت‌تر از سانچو است و بارسا هم مخالفتی با جدایی او ندارد اما دمبله حاضر نیست تحت هیچ شرایطی با قرارداد قرضی به تیم جدید برود حتی اگر در این قرارداد، بند خرید دائمی نیز قید شده باشد.

در همین حال، برخی رسانه‌های اسپانیایی گزارشش دادند که دمبله به مسوولان یونایتد اعلام کرد که تنها با «قراردادی قطعی و طولانی مدت» تیم بارسا را ترک می‌کند. از سوی دیگر رونالدو کومان، سرمربی بارسلونا پس شب گذشته پس از پایان بازی تیمش برابر سویا درباره آینده «عثمان دمبله» در بارسلونا، اظهار داشت:«در حال حاضر او بازیکن بارسلونا است. هنوز یک روز از نقل و انتقالات باقی‌ مانده و در آینده خواهیم دید که چه می‌شود.»

گفتنی‌ است که امروز آخرین روز از فصل نقل وانتقلات سال 2020 در فوتبال اروپا است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала