Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی سیمرغ: شانس زیادی برای صعود به عنوان صدرنشین داریم + ویدیو

© Photo / fb/affعبدالحق فیضی سرمربی سیمرغ البرز
عبدالحق فیضی سرمربی سیمرغ البرز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عبدالحق فیضی سرمربی تیم سیمرغ البرز، پس از تساوی برابر د میوند اتلان، مدعی شد که نگران حذف شدن تیمش نیست و در کنار شاهین آسمایی شانس اول صعود به دور بعد از گروه الف هستند.

به گزارش اسپوتنیک، در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال کشور و دو تیم د میوند اتلان و سیمرغ البرز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان 90 دقیقه به تساوی 1-1 رضایت دادند. 

پس از این دیدار، سرمربی تیم سیمرغ البرز با خبرنگار اسپوتنیک در مورد دیدار امروز صحبت کرد و مدعی شد که تیمش در کنار شاهین آسمایی شانس اول صعود به دور بعد از گروه الف رقابت‌ها است.

عبدالحق فیضی گفت:« در بازی امروز فرصت‌های بسیار خوبی داشتیم اما متأسفانه از دست رفت. بچه‌های تیم تمام تلاش شان را برای پیروزی کردند اما 5 تا 6 موقعیت ما از دست رفت. ما در حال حاضر در گروه خود صدر نشین هستیم و تمام کاستی‌ها را در بازی برابر شاهین آسمایی جبران خواهیم کرد تا به مرحله بعدی راه یابیم.»
او در مورد حریف تیمش در نیمه نهایی گفت:« تمام تیم‌ها برای فینالست شدن آمده اند و مهم نیست که با کدام تیم روبه رو خواهیم شد. ما امیدوار هستیم تا به مرحله بعدی راه یابیم. هنوز سرنوشت ما به دست خود ما است و شانس حذف شدن ما از دور گروهی بسیار کم است. ما امیدوار هستیم در دیدار بعدی برابر شاهین امتیاز بگیریم و به عنوان صدرنشین از گروه خود راهی مرحله نیمه نهایی شویم. در حال حاضر تیم ما و شاهین از مدعیان اصلی صعود از گروه الف رقابت‌ها هستیم.»

دیدار آخری سیمرغ البرز در در دور گروهی برابر شاهین آسمایی نماینده پایتخت است که سرنوشت تیم صدرنشین به دور گروهی را مشخص خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала