Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوگند: لیاقت پیروزی برابر اتلان را داشتیم + ویدیو

© Photo by: Mashoufفرهاد سوگند بازیکن سیمرغ البرز
فرهاد سوگند بازیکن سیمرغ البرز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرهاد سوگند بازیکن تیم سیمرغ البرز، مدعی شد که تیمش شانس‌های زیاد گُلزنی را از دست داد و می‌توانستند اتلان را با نتیجه پُرگُل شکست دهند.

به گزارش اسپوتنیک، در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال کشور، دو تیم د میوند اتلان و سیمرغ البرز به مصاف هم رفتند که این  دیدار با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.

پس از این دیدار، فرهاد سوگند آقای گُل لیگ ولایت بلخ و بازیکن تیم سیمرغ البرز با خبرنگار اسپوتنیک صحبت کرد و مدعی شد که تیمش لیاقت پیروزی در این دیدار را داشت و می‌توانست با نتیجه پُرگول اتلان را شکست دهد.

او در این مورد گفت:« بازی بسیار جذاب بود و فکر می‌کنم جذاب‌ترین بازی لیگ تا اینجای کار بود. ما در نیمه نخست و دوم موقعیت‌های زیاد گُلزنی داشتیم که اگر از آن‌ها استفاده می‌کردیم، امکان داشت با تفاضل 4 تا 5 گُل برنده شویم. تیم مقابل ما هم موقعیت‌های خوب داشت که استفاده نشد. ما در حال حاضر با 4 امتیاز در صدر جدول گروه هستیم و از موقعیت خود راضی هستیم.»
سوگند در مورد احتمال حذف تیمش از رقابت‌ها گفت:« بازی برابر شاهین بسیار مهم است و قبل از این نیز بازی‌های ما برابر نماینده پایتخت بسیار مهم بوده است. ما زمان کمتری نسبت به شاهین برای ریکاوری خواهیم داشت اما امیدوار هستیم با تلاش بازیکنان و کادر فنی بازی بعدی را ببریم.»

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала