Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاری‌سن‌جرمن مهاجم جدید جذب کرد + عکس

© AFP 2023 / GEOFFROY VAN DER HASSELTPSJ klubunun bayrağı
PSJ klubunun bayrağı - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم جوان و آینده‌دار تافی‌ها با قراردادی قرضی به پاری‌سن‌‌جرمن پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، پی‌سا‌جی مهاجم 20 ساله تیم اورتون را با قراردادی قرضی به خدمت گرفت. مدت حضور مویزه کین در پاریس تا 30 جون سال 2021 خواهد بود و در قرارداد او، بند خرید گنجانده نشده است.

پاریسن جرمن - پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
راه حل پاری‌سن‌جرمن برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

این مهاجم جوان ایتالیایی هنگام عقد قرارداد با باشگاه پاری‌سن‌جرمن گفت:«از حضور در پاری‌سن‌ژرمن خوشحالم و به آن افتخار می‌کنم. این باشگاه همانطور که در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا نشان داد و به فینال مسابقات رسید، یکی از بهترین باشگاه‌های جهان است. من خوشحالم که به چنین باشگاه جاه‌طلبی با آوازه قوی در کشورم پیوستم و مشتاقم تا کنار تعدادی از بهترین بازیکنان جهان بازی کنم.»

کین 20 ساله که از سال 2010 عضو باشگاه یوونتوس بود، در سال 2016 موفق شد به تیم اصلی این باشگاه راه یابد و در 21 بازی برای راه‌راه پوشان تورین آمار هشت گل زده را از خود بر جای بگذارد. در ادامه این مهاجم ایتالیایی به خاطر فرصت کمی که در یوونتوس برای بازی کردن داشت، تابستان گذشته با امضای قراردادی پنج ساله به ارزش 27.5 میلیون یورو راهی اورتون شد. او اما در این تیم انگلیسی نتوانست خودی نشان دهد و در 33 بازی فصل اخیر تنها دو گل به ثمر رساند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала