داکتر معالج ترامپ: دیدار او با طرفداران غیرمسئولانه بود

© REUTERS / JOSHUA ROBERTSداکتر معالج ترامپ: دیدار ترامپ با طرفداران غیرمسئولانه بود
داکتر معالج ترامپ: دیدار ترامپ با طرفداران غیرمسئولانه بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داکتر ترامپ امروز دوشنبه اظهار داشت، که اقدام ترامپ و حاضر شدن وی در بین طرفداران غیرمسئولانه بود و حاضران در خودروی حامل وی باید قرنطینه گردند.

به گزارش اسپوتنیک، جیمز فیلیپس، داکتر شفاخانه که دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریكا در آنجا بستری و معالجه می شود، در توییتر خود نوشت: "موتر ریاست جمهوری نه تنها ضد گلوله است، بلکه از هرگونه حمله شیمیایی نیز مصون است. خطر شیوع "کووید-19" در داخل ماشین خیلی بالا است. چنین اقدام بی مسئولیتی متحیر کننده است".

ترامپ برای دیدار با هوادارانش شفاخانه را ترک کرد - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ برای دیدار با هوادارانش شفاخانه را ترک کرد

وی همچنین تاکید کرد كه همه افراد سرویس مخفی امریكا كه در طول سفر "كاملاً غیرضروری" ترامپ با وی در ماشین بودند باید به مدت دو هفته قرنطینه شوند.

جیمز فیلیپس همچنین افزود: "آنها می توانند مریض شوند و حتی ممکن است جان خود را از دست بدهند. ترامپ به خاطر نمایش سیاسی به آنها دستور داد جان خود را به خطر بیندازند. این دیوانگی است."

علاوه بر این، جود دیر، سخنگوی کاخ سفید ادعا می کند که پزشکان به ترامپ اجازه استقبال از هواداران خود را دادند.

به گفته دیر، پزشکان گفتند که این اقدام خطری ندارد و حاضران در لیموزین حامل ترامپ از وسایل حفاظت شخصی (ماسک و دستکش و ...) استفاده کردند.

پیشتر شبکه "ان.بی.سی" با انتشار تصاویری، خبر داد که دونالد ترامپ برای استقبال از هواداران برای مدت کوتاهی شفاخانه را ترک کرده است. کاروان ترامپ با عبور از بین جمعیت اندکی از طرفدارانش به شفاخانه بازگشت. ترامپ از خودروی خود پیاده نشد، اما دست خود را از پشت پنجره بسته تکان داد. ترامپ ماسک زده بود و افراد دیگری نیز که در خودروی حامل وی بودند که ماسک بر صورت داشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала