Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دشان: گریزمن در بارسلونا راضی نیست

© AFP 2023 / Josep LagoФутболист Антуан Гризманн во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне
Футболист Антуан Гризманн во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه در گفت‌و گویی مدعی شد که آنتوان گریزمن از شرایطش در بارسلونا راضی نیست.

به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمن فصل گذشته با فسخ قرارداد و پرداخت 120 میلیون یورو از سوی باشگاه بارسلونا به اتلتیکومادرید، به جمع آبی‌اناری‌ها پیوست و در این مدت درخشش خوبی نداشته است.

Форвард испанского футбольного клуба Барселона Антуан Гризманн на матче с Хетафе в Барселоне, Испания - اسپوتنیک افغانستان
گریزمن مهره کلیدی کومان در بارسا

با روی کار آمدن رونالد کومان همچون سرمربی بارسلونا، بسیاری فکر می‌کردند که گریزمن به روزهای اوجش باز گردد اما این سرمربی هالندی موقعیت بازی مهاجم فرانسوی را تغییر داد و او نسبت به قبل بیشتر به مرکز خط حمله مایل شده است.

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه حالا در گفت‌و گویی از نارضایتی شاگردش در موقعیت جدید خبر داده و مدعی‌ست که این پُست مورد علاقه گریزمن نیست.

دشان در این مورد به رسانه‌های فرانسوی گفت:« من با او صحبت می کنم و بعداً او را می بینم. من مطمئن هستم که او از این وضعیت راضی نیست. من در استفاده از بازیکنانم در باشگاه های دیگر دخالت نمی کنم، در بارسا یا هر تیم دیگری که باشد. آنتوان در حال حاضر در سمت راست بازی می‌کند. درست است که کومان این را به او گفته اما آنتوان نیز باید سازگار شود. گریزمن وقتی در مرکز بازی باشد با توپ تماس های زیادی برقرار می‌کند و موثر است. در آن موقعیت، او این امکان را دارد که بیاید و به خط هافبک نیز کمک کند. او توانایی گرفتن توپ و دریبل زنی بازیکنان حریف از جناحین را مانند سایر وینگرها ندارد. او باید زیاد توپ را لمس کند و در حرکت خود باهوش است.»

این در حالی‌ست که در سه بازی آخر بارسلونا، گریزمن دو بار به عنوان ونگر راست و چپ و یک‌بار نیز به عنوان مهاجم نوک به میدان رفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала