Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوری 4 تا 6 هفته‌ای «آلیسون بکر» از میادین

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر آلیسون بکر
آلیسون بکر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروازه بان برازیلی سرخ پوشان آنفلید به دلیل مصدومیت حدود چهار تا شش هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، لیسون بکر، دروازه بان برازیلی باشگاه لیورپول به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف برای مدتی به دور از میادین فوتبال خواهد بود.

آلیسون بکر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
حضور پرسش برانگیز آلیسون در زمین تمرینی لیورپول

یورگن کلوپ، سرمربی باشگاه لیورپول تائید کرد که آلیسون بکر حدود یک ماه قادر به بازی کردن نخواهد بود. سرمربی سرخ پوشان آنفلید در این رابطه گفت:«آلیسون هیچ شانسی برای بازی مقابل اورتون نخواهد داشت. مدت دوری او را به طور دقیق نمی دانیم. شرایط می توانست بدتر شود. غیبت او می تواند 4 هفته و یا شاید هم 6 هفته طول بکشد. زمان دقیقی برای آن وجود ندارد.»

آدریان، دروازه بان 27 ساله آغاز خوبی در لیگ 21 - 2020 داشت و به تیم کلوپ کمک کرد تا به رکورد 100% پیروزی تا به این جای مسابقات دست پیدا کند. غیبت بکر شرایط را برای هواداران لیورپول سخت خواهد کرد. هرچند آدریان در غیبت چند هفته‎ای فصل گذشته این بازیکن نیز عملکرد قابل تحسینی از خود به نمایش گذاشت و نشان داد که می‎تواند تا حدی جای خالی بکر را در دروازه تیم کلوپ پر کند.

شب گذشته مدافع عنوان قهرمانی لیگ انگلیس به شکل وحشتناکی در مقابل تیمی شکست خورد که فصل گذشته به سختی در لیگ برتر ماند! استون ویلا در سومین بازی فصل خود با نتیجه هفت بر دو توانست لیورپول را در هم بکوبد. استون ویلا که فصل گذشته در یک قدمی سقوط به چمپیونشیپ قرار داشت، فصل جدید را با سه برد و 9 امتیاز شروع کرده و حالا با یک بازی کمتر از اورتون، با سه بازی کمتر در رتبه دوم قرار بگیرد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала