رییس جمهور غنی در راس یک هیات بلندرتبه‌ی دولتی به کویت و قطر رفت

© Photo / ارگرییس جمهور غنی در راس یک هیات بلندرتبه‌ی دولتی به کویت و قطر رفت
رییس جمهور غنی در راس یک هیات بلندرتبه‌ی دولتی به کویت و قطر رفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارگ ریاست جمهوری می گوید که رئیس جمهور اشرف غنی با شماری از مقام های بلندپایه حکومتی صبح امروز کابل را به مقصد کویت و قطر ترک کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، ارگ ریاست جمهوری با نشر یک خبرنامه نگاشته است که آقای غنی با هئیت همراه اش پس از اشتراک در مراسم فاتحه امیر کویت، به دوحه پایتخت قطر می‌رود.

محب: در صورت شکست گفتگوهای صلح، حکومت آماده‌گی هر سناریویی را دارد - اسپوتنیک افغانستان
محب: در صورت شکست گفتگوهای صلح، حکومت آماده‌گی هر سناریویی را دارد

خبرنامه می افزاید که دراین سفر آقای غنی به قطر با شیخ تمیم حمد بن آل ثانی امیر قطر، شیخ خالد بن خلیفه بن عبدالعزیز آل ثانی صدراعظم قطر، زلمی خلیلزاد نماینده ویژه امریکا برای صلح افغانستان و جنرال اسکات میلر، فرمانده عمومی نیروهای امریکایی و ناتو در افغانستان، اعضای هیأت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی افغانستان با گروه طالبان دیدار می کند.

این سفر در حالی‌ صورت می‌گیرد که با گذشت بیست و سه روز از گشایش مذاکرات میان افغانان در دوحه تاکنون سرنوشت مذاکرات اصلی افغانستان معلوم نشده است.

اختلاف میان هیئت های مذاکره کننده صلح تاکنون نیز پاجا استند و نشست‌های گروه‌های تماس جمهوری اسلامی افغانستان و طالبان نیز از شش روز بدینسو متوقف شده‌اند. در همین حال تلاش‌های دیپلوماتیک برای ازمیان برداشتن اختلاف‌‎ها میان هیئت مذاکره کننده آغاز شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала