Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی یونایتد: باخت شرم‌آوری بود؛ مقصر این شکست من هستم

© AFP 2023 / Glyn KirkТренер "Манчестер Юнайтед" Уле Гуннар Сульшер во время матча с "Челси"
Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد با نتیجه عجیب 6 بر یک در اولدترافورد مقابل تاتنهام شکست خورد، نتیجه‌ای که اوله‌گنار سولشائر شرم‌آور می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، تاتنهام موفق شد در یک دیدار کاملاً برتر با نتیجه 6-1 از سد منچستریونایتد عبور کند، تا یکی از سنگین ترین شکست های شیاطین سرخ در تاریخ لیگ برتر انگلیس رقم خورد.

سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام   Футбол. Лига чемпионов. Матч Тоттенхэм - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
یونایتد 1 تاتنهام 6؛ تحقیر شیاطین سرخ در تئاتر رویاها با آتش بازی سون + عکس
سولسشائر بعد از این بازی گفت:«این باخت شرم‌آور بود و بدترین روزی بود که تجربه کردم. دستم بالا است. پیش از این هم برخی نتایج را تجربه کرده بودیم و بعد از آن‌ها به عقب برگشته‌ایم. هرکاری برای حل مشکلات انجام خواهم داد. دستان خود را بالا می گیرم. مقصر این شکست من هستم. این منچستریونایتد نیست. شما با وجود این اشتباهات فردی و چنین عملکردی نمی توانید در بازی ها پیروز شوید.»
سولشائر در ادامه درباره اخراج بحث‌برانگیز مارسیال هم گفت:«مارسیال خوب کاری کرد خودش را روی زمین نینداخت تا داور لاملا را اخراج نکند. اما نباید آن واکنش را نشان می‌داد و این برای من شبیه به جوک است که لاملا آنگونه به زمین افتاد. اگر لاملا پسر من بود و چنین کار می‌کرد، مجبورش می‌کردم دو هفته نان و آب بخورد!»

تاتنهام موفق شد در یک دیدار کاملاً برتر با نتیجه 6-1 از سد منچستریونایتد عبور کند، تا یکی از سنگین ترین شکست های شیاطین سرخ در تاریخ لیگ برتر انگلیس رقم خورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала