Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکستن قوانین قرنطینه از سوی ستار‌ها؛ فوتبال انگلیس تحقیق می‌کند

© AFP 2023 / Glyn KirkЗрители на футбольном матче между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Зрители на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتحادیه فوتبال انگلیس در حال بررسی خبر مربوط به شکسن قوانین قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا توسط تامی آبراهام، بن چیلول و جیدون سانچوست.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری که از سوی روزنامه «سان» انگلیس روز گذشته منتشر شده نشان می‎دهد که مهاجم چلسی به همراه چیلول و سانچو در یک مهمانی در لندن حضور داشتند که بیش از شش نفر در آن به جشن و پایکوبی پرداختند.

هری کین - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سانچو را فراموش کنید؛ با هری کین امضا کنید

این مهمانی برای غافلگیر کردن آبراهام که تولد 23 سالگی خود را جشن می‎گیرد برنامه ریزی شده بود اما قانون مربوط به عدم حضور بیش از 6 نفر در هر مهمانی را زیر پا گذاشت. مردم انگلیس می‎توانند تنها در گروه‎های 6 نفره یا کمتر در کنار افرادی که با آنها زندگی نمی‎کنند قرار بگیرند و این یکی از قوانین دولتی برای کاهش میزان شیوع ویروس کروناست.

آبراهام پس از انتشار این تصاویر به روزنامه سان گفت:«به خانه برگشتم و دیدم یک گردهمایی کوچک به طور غافلگیرانه بر پا شده است. با وجود این که کاملا از چنین چیزی بی خبر بودم، عمیقا بابت این مهمانی و حضور داشتن در آن عذرخواهی می کنم. تمام کاری که حالا از دستم بر می آید این است که از این واقعه درس بگیرم، عذرخواهی کنم و مطمئن شوم که دیگر تکرار نخواهد شد.»

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرده که از این اتفاق آگاه است و در حال بررسی شرایط آن و برخورد مناسب با ستارگان حاضر در این مهمانی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала