Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نارضایتی کاپیتان اتلان از انجام تعویض‌های نامؤثر توسط ممرک + ویدیو

© AFFروف قادری بازیکن د میوند اتلان
روف قادری بازیکن د میوند اتلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رؤف قادری کاپیتان و بهترین بازیکن دیدار د میوند اتلان – سمرغ البرز، به انجام تعویض‌ها در جریان دو دیدار تیمش در دور گروهی واکنش نشان داد و آن را نامؤثر دانست.

به گزارش اسپوتنیک، ساعتی قبل د میوند اتلان در دومین دیدار دور گروهی به مصاف سیمرغ البرز رفت و این دیدار با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید تا صعود نمایندۀ زون جنوب به دور بعدی دشوار گردد.

پس از بازی رؤف قادری که تک گول تیمش را در این دیدار به ثمر رساند و لقب بهترین بازیکن زمین را نیز به دست آورد، در مورد دیدار تیمش برابر سیمرغ با اسپوتنیک صحبت کرد و مدعی شد که از سرمربی گلایه ندارد اما تعویض‌های او در دو دیدار دور گروهی نامؤثر بوده است.

قادر در این مورد گفت:« بازی امروز نسبت به بازی قبلی بهتر بود. دیدار نخست ما 4 تعویض زودهنگام انجام شد و همین موضوع باعث شد که تیم از هم بپاشد و امروز هم تعویض‌ها بیجا شد. در کُل سرمربی فوتسالی ما مؤثر نبود و دور نخست است که به فوتبال آمده است و تجربه خوبی شد.»

کاپیتان اتلان در ادامه در مورد شرایط صعود تیمش صحبت کرد و در این مورد خوشبینی نشان داد.

او گفت:« هنوز امیدوار هستیم زیرا حریفان ما هم 4 امتیاز دارند و اگر ما برنده شویم می‌توانیم با توجه به شکست سیمرغ برابر شاهین به دور بعدی صعود کنیم. هر دو تیم در بازی امروز به دلیل زمان کم تمرینی نا هماهنگ بود و امیدواریم در دیدار بعدی این موضوع حل شود.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала