Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان نقل و انتقالات تابستانی؛ رئال اما هیچ بازیکنی جذب نکرد

© REUTERS / JAVIER BARBANCHOبازیکنان رئال مادرید
بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید نمی‌خواهد در ساعات پایانی نقل و انتقالات تابستانی بازیکنی جذب کند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی تا به امروز بازیکنی جذب نکرده است و سیاست رئال و همینطور زین الدین زیدان این بوده که آنها از جذب بازیکن خودداری کنند.

Thibaut Courtois - اسپوتنیک افغانستان
رئال مادرید در دستان مطمئن کورتوا

رئال مادرید با آرامش آخرین روز نقل و انتقالات را دنبال می کند. بحران ناشی از کرونا باعث شده تا رئال مادرید هیچ خریدی در این تابستان نداشته باشد. بازگشت اودگارد، لونین و اودریوزولا تنها تغییرات رئال مادرید برای فصل جدید هستند. رئال در این تابستان از فروش چهره هایی نظیر رگیلون، خامس، بیل، اشرف و … درآمدزایی کرد تا بخشی از ضررهای ناشی از کرونا را جبران کند.

در فاصله کمتر از  12 ساعت تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی به نظر می رسد که هیچ اتفاقی در رئال مادرید رخ نخواهد داد. در حال حاضر تنها مازاد رئال مادرید ماریانو دیاز است که در لیست زیدان قرار ندارد اما دستمزد بالایش باعث می وشد که مشتری نداشته باشد. البته رئال بالاخره برایش مقصد پیدا کرد و می خواست او را به بنفیکا بفرستد اما این بازیکن مخالفت کرد.

ماریانو سه فصل دیگر با رئال قرارداد دارد و به نظر می رسد که کل فصل آینده را روی سکوها سپری کند. دستمزدش سالی چهار میلیون یوروست که برای مهاجمی که دو سال بی اثر را داشته، ناامیدکننده است. رئال هر چند که دوست دارد امروز برای ماریانو پیشنهادی برسد و برود اما بعید است این اتفاق رخ بدهد.

بوتراگوئنو، مدیر روابط عمومی رئال مادرید در واکنش به احتمال خرید بازیکن جدید در ساعات پایانی نقل و انتقالات تابستانی اظهار داشت:«خرید لحظه آخری؟ در این‌باره در روزهای اخیر صحبت کردیم. از بازیکنانی که داریم راضی هستیم.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала