Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای جدید مدافع مارسی در قضیه درگیری با نیمار + عکس

© AFP 2023Neymar
Neymar - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلوارو گونزالس مدافع اسپانیایی مارسی، مدعی‌ست که نیمار به او گفته که درآمد یک سال او را در یک روز به دست می‌آورد.

به گزارش اسپوتنیک،  در آغاز فصل جدید لیگ 1 فرانسه، دربی لوکلاسیک میان پاریسن جرمن و مارسی برگزار شد و جنجالی‌هایی نیز در پی داشت. جنجالی که نیمار فوق ستاره برازیلی پی‌اس‌جی و آلوارو گونزالس بازیکن مارسی در متن آن قرار داشتند.

 نیمار در اواخر بازی با دست ضربه ای به سر آلوارو کوبید و از بازی اخراج شد اما او که به شدت خشمگین بود ادعا داشت از سوی بازیکن مارسی به او توهین نژادی شده است. ادعایی که از سوی مدافع مارسی و این باشگاه فرانسوی تکذیب شد.

پس از این جنجال‌ها آلوارو نیز مدعی شد که نیمار به هم‌تیمی جاپانی او « میمون چینی» گفته است و فوق‌ ستاره برازیلی را به توهین نژادپرستانه متهم کرد.

این ادعا نیز از سوی هیروکی ساکای مدافع جاپانی مارسی رد شد و این بازیکن از نیمار نیز عذرخواهی کرد.

حالا و در حالی‌که همه این قضیه را پایان یافته فکر می‌کردند، مدافع مارسی ادعای جدیدی را مطرح کرده است و مدعی‌ست که نیمار به او گفته که درآمد یک سال او را در یک روز به دست می‌آورد.

گونزالس در این مورد به اونداسرو گفت:« نیمار به من گفت درآمد یک سال من را در یک روز کسب می‌کند و این درست است. من به او گفتم از درآمدم راضی هستم. نیمار آن روز بسیار تحریک پذیر و بدشانس بود. من هیچ توهین نژادپرستانه‌ای به او نکردم. من اجازه نمی‌دهم خودم و زندگی حرفه‌ای‌ام تحقیر شود. نیمار ارزش هیچ چیز را ندارد. او شایسته احترام یا هیچ چیز دیگری نیست.»

آلوارو در حالی چنین ادعایی را مطرح می‌سازد که باشگاه پاریسن‌جرمن هر فصل به نیمار 37 میلیون یورو دستمزد می‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала