Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ مدافع منچستریونایتد به رُم پیوست

© AP Photo / Matt DunhamManchester United's Chris Smalling, left, scores his side's third goal during the English Premier League soccer match between Manchester City and Manchester United at the Etihad Stadium in Manchester, England, Saturday April 7, 2018
Manchester United's Chris Smalling, left, scores his side's third goal during the English Premier League soccer match between Manchester City and Manchester United at the Etihad Stadium in Manchester, England, Saturday April 7, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریس اسمالینگ مدافع انگلیسی منچستریونایتد که قبل از این به صورت قرضی در رُم توپ می‌زد، قراردادش را دائمی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کریس اسمالینگ فصل گذشته به صورت قرضی در باشگاه رُم حضور داشت و درخشش بی‌نظیر از خودش در ترکیب گرگ‌ها ارائه داد.

درخشش این بازیکن سبب شد تا مدیران این باشگاه برای خرید دائمی او اقدام کنند و چند دور مذاکره پیچیده نیز با مدیران یونایتد داشتند، اما نتیجۀ در پی نداشت و رُم از جذب او منصرف شده بود.

یونایتد اما در آخرین ساعات پنجره نقل‌وانتقالات به باشگاه رُم چراغ سبز نشان داد و پس از مذاکرات کوتاه دو تیم به توافق رسیدند.

جالوروسی با مبلغ 15 میلیون یورو و قرارداد 4 ساله با شیاطین سرخ توافق کردند و این مدافع به صورت دائمی راهی رُم شد.

سازمان لیگ ایتالیا اما چنین انتقالی را خارج از زمان نقل‌وانتقالات عنوان کرد و مدعی بود که اسناد انتقال او به رُم دیرتر از ساعت 8 شب به وقت ایتالیا رسیده است، موضوعی که مدیران این باشگاه آن‌را رد کردند و اطمینان داشتند که پرونده قبل از ساعت 8 و به صورت درست در اختیار سازمان لیگ قرار گرفته است.

دقایقی قبل انتقال اسمالینگ به رُم از سوی سازمان لیگ نیز تایید شد و این مدافع انگلیسی رسماً و پس از کش‌وقوس‌های فراوان راهی پایتخت ایتالیا شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала