Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های بازیکنان طوفان پس صعود مقتدرانه به دور نیمه نهایی + ویدیو

© AFFبازیکنان طوفان هریرود
بازیکنان طوفان هریرود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان طوفان هریرود، پس از صعود تیم شان به دور نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر، مدعی شدند که فرقی نمی‌کند در نیمه نهایی با چه تیمی رو به رو خواهند شد.

به گزارش اسپوتنیک، در سومین دیدارِ مرحله گروهی لیگ برتر کشور، دو تیم طوفان هریرود و د سپین غر بازان از گروه ب رقابت‌ها به مصاف هم رفتند که نماینده زون غرب کشور موفق به شکست 0-2 حریف شد و با سه پیروزی متوالی و 9 امتیاز کامل راهی دور نیمه نهایی شد.

پس صعود مقتدرانه نماینده زون غرب کشور به نیمه نهایی، برخی بازیکنان این تیم با اسپوتنیک صحبت کردند و مدعی شدند که آماده بازی با هر تیمی در دور بعدی هستند.

معروف محمدی که در این دیدار یک گول زیبا برای تیمش به ثمر رساند و بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد، در مورد بازی امروز گفت:« بازی بسیار خوبی بود. بچه‌ها بسیار خوب تلاش کردند و تیم به پیروزی رسید. تیم ما سوار بر بازی بود و تیم حریف بدون توپ من و هم‌تیمی‌هایم را می‌زدند. یک پنالتی ما هم گرفته نشد و همین موضوع سبب خشن شدن بازی شد. تیم ما تمرینات منظم و خوب داشت و ما به نتیجه دلخواه خویش رسیدیم.  با لیگی که داریم، امیدوار هستم بازیکنان بیشتری به تیم ملی دعوت شوند تا همین‌طور فوتبال بهتر شود.»

رفیع بارکزی دیگر بازیکن طوفان نیز در مورد دیدار امروز صحبت کرد و مدعی شد که حق رحمت الله خیرخواه کارت سرخ نبود.

او گفت:« در جریان بازی رحمت به داور بازی چیزی نگفت که اخراج شود و فقط گفت که ببین ما را می‌زنند و داور به او کارت سرخ نشان داد در حالی‌که حق‌اش نبود. ما قبل از این با ده بازیکن بازی کرده بودیم و کادر فنی ما این موضوع را پیش بینی کرده بودند. در دور بعدی به احتمال زیاد با سیمرغ رو به رو خواهیم شد.»

فیصل حمیدی دروازه‌بان طوفان هریرود و نیمکت نشین اویس عزیز در تیم ملی نیز در مورد بازی امروز صحبت کرد و به خبرنگار اسپوتینگ گفت که در تلاش است تا کلین شیت‌های بیشتر در ترکیب طوفان داشته باشد.

او گفت:« بازی نفس گیری بود، تلاش میکنم بازم کلین شیت کنم و دلیل پیروزی تیم انگیزه و یک دستی بازیکنان بود.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала