محب: گفت و گوها میان دولت افغانستان و گروه طالبان بدون میانجی انجام می‌شود

© Photo / دفتر شورای امنیت ملی- د ملي امنيت شورا دفترمحب: گفت و گوها میان دولت افغانستان و گروه طالبان بدون میانجی انجام می‌شود
محب: گفت و گوها میان دولت افغانستان و گروه طالبان بدون میانجی انجام می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مشاور امنیت ملی افغانستان بار رد گمانه زنی‌ها درباره حضور میانجی در گفت و گوهای دوحه تاکید کرد، این گفت‌وگوها بدون حضور میانجی صورت می‌گیرد.

حمدالله محب، مشاور شورای امنیت ملی افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
محب: تیم مذاکره‌کننده دولت صلاحیت تصمیم‌گیری را ندارد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، حمدالله محب مشاور امنیت ملی افغانستان درباره حضور میانجی در مذاکرات دولت افغانستان و هیات طالبان تاکید کرد، که گفت‌وگوهای میان افغانستانی بدون میانجی انجام می‌شود.

پیش از این برخی منابع اعلام کرده بودند، که خلیلزاد، نماینده ویژه امریکا در امور صلح افغانستان نیز در مذاکرات صلح به عنوان میانجی حضور دارد و به تسهیل مذاکرات و اختلاف میان دو هیات کمک خواهد کرد.

محب که در حال حاضر در دوحه حضور دارد در ادامه گفت، که موضوعاتی بین افغانستانی ‌ها وجود دارد باید بین خود این دو هیات حل و فصل شود.

این در حالی است، که روز گذشته خلیلزاد و اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان در قطر دیدار کردند.

خلیلزاد درباره محتوای این دیدار در رشته توئیتی نوشته بود، که در این دیدار به رئیس جمهور افغانستان متذکر شده که افغانستانی ها نباید فرصت به دست آمده برای صلح در این کشور را از دست بدهند.

یادآوری می کنیم، که پیش از این حمدالله محب در گفت‌وگویی اعلام کرده بود، که در صورت شکست گفت‌وگوهای صلح، دولت افغانستان آماد‌گی‌ هر سناریویی را دارد و برای آن برنامه‌ریزی کرده‌است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала