Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی هواپیمای 12 میلیون پوندی‌اش را در اختیار هم‌تیمی‌هایش گذاشت + عکس

© AP Photo / Manu FernandezЛионель Месси в защитной маске в отеле (13 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси в защитной маске в отеле (13 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا جِت شخصی خود را به هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی آرجنتین قرض می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، «لیونل مسی» در پیامی به هم‌تیمی‌های خود در تیم ملی آرجنتین پیشنهاد داد که برای سفر در تعطیلات از جت 12 میلیون پوندی او استفاده کنند.

Lionel Messi, right, talks to coach Jorge Sampaoli during a training session of Argentina at the 2018 soccer World Cup in Bronnitsy, Russia, Tuesday, June 19, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
حضور مسی‌ و یارانش در اردوی تیم ملی آرجنتین + عکس

ابر ستاره آبی‌اناری‌ها این پیشنهاد را به دلیل در امان ماندن بازیکنان از ازدحام هواپیماها با وجود ویروس کرونا داده است. جت شخصی مسی 12 میلیون پوند ارزش دارد و 16 نفر را در خود جای می‌دهد. این جت شخصی دارای ویژگی‌های باورنکردنی از جمله یک آشپزخانه بسیار مجهز است.

دو حمام برای این جت تعبیه شده و چوکی‌های آن به 8 تخت خواب بسیار راحت تبدیل می‌شود. بنابراین بازیکنان می‌توانند در مسیر طولانی به آمریکای جنوبی به راحتی بخوابند و استراحت کنند. یکی دیگر از خصوصیات جالب این جت حک شدن نام افراد خانواده مسی روی پله‌های آن است. همچنین نماد مسی یعنی شماره 10 بر روی دم این جت حک شده است.

فوق ستاره 33 ساله بارسلونا برای اولین بار در سال 2018 از این جت استفاده کرده است. این هواپیما به دلیل نقص فنی در اوایل سال جاری مجبور به فرود اضطراری در بروکسل شد. آرجنتین در دو بازی نخست مقدماتی جام جهانی 2022 در 8 و 13 اکتبر به مصاف بولیوی و اکوادور می‌رود.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала