Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش مقام‌های دولتی و سیاست‌مداران افغانستان به مرگ ستاره خوش‌نام کریکت

© photo: afghanistan cricket boardتره‌کی
تره‌کی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقام‌های دولتی و سیاست‌مداران افغانستان درگذشت ستاره خوش‌نام را تسلیت گفتند.

به گزارش اسپوتنیک، نجیب‌الله تره‌کی، ستاره تیم ملی کریکت افغانستان که چندی پیش در حادثۀ ترافیکی شدیدا زخم برداشته بود، امروز درگذشت.

مرگ این بازیکن تیم ملی کریکت با واکنش‌های بسیاری از مقام‌های دولتی و سیاست‌مداران افغانستان راه به همراه داشت. ارگ ریاست جمهوری افغانستان با نشر اعلامیۀ در صفحۀ فیسبوک این نهاد، درگذشت نجیب‌الله تره‌کی، بازیکن تیم ملی کریکت افغانستان را تسلیت گفته و از او به عنوان افتخار آفرینان افغانستان یاد کرده است.

داکتر عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحۀ ملی افغانستان نیز با نشر پیامی در صفحۀ فیسبوکش، همدردی خود را با خانواده و اعضای کریکت بورد افغانستان شریک کرده است.

حامد کرزی، رییس جمهوری پیشین افغانستان نیز درگذشت این بازیکن تیم ملی کشور را تسلیت گفته و برای خانواندۀ تره‌کی صبر و استقامت آرزو کرده است.

داکتر حمدالله محب، مشاور شواری امنیت ملی افغانستان نیز با نشر پیامی در صفحۀ فیسبوکش، مرگ این ستاره کریکت را ضایعۀ بزرگ عنوان کرده و با خانواده او غم‌شریکی کرده است.

فدرسیون فوتبال افغانستان هم با نشر پیامی در صفحۀ فیسبوک این نهاد، همدردی‌اش را با خانواده و اعضای خانواده ورزش افغانستان ابراز داشته است. 

راشد خان، ستاره نام‌دار کریکت افغانستان نیز با نشر مطلبی در صفحۀ فیسبوکش نجیب ترکی را قهرمان خواند و همدردی‌اش در این رابطه ابراز کرد.
شورای بین‌المللی کریکت هم با نشر تصویر نجیب‌الله تره‌کی در صفحۀ فیسبوک این نهاد، با مردم افغانستان ابراز همدردی کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала