Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو یک‌بار دیگر به منچستریونایتد نزدیک شد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیران باشگاه منچستریونایتد در حال بررسی شرایط قطع همکاری با اوله گونار سولشر هستند و قصد دارد مائوریسیو پوچتینو را جایگزین او کنند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از شکست تحقیرآمیز منچستریونایتد برابر تاتنهام نشریات انگلیسی از تماس مسوولان یونایتد با پوچتینو خبر می‌دهند. بعد از شکست سنگین منچستریونایتد برابر تاتنهام شایعات زیادی درباره آینده پرابهام مربی کنونی شیاطین سرخ منتشر شده است.

Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان
سرمربی یونایتد: باخت شرم‌آوری بود؛ مقصر این شکست من هستم

نشریه انگلیسی «میرر» اعلام کرد شیاطین سرخ با پوچتینو برای جایگزینی سولسشایر تماس گرفته‌اند. باشگاه هنوز آماده اخراج سولشر نیست اما اد وودوارد در حال برنامه ریزی برای باشگاه است تا در صورت لزوم در مسیر جدیدی قدم بگذارد. این برنامه‎ها شامل پوچتینو نیز هستند که پس از جدایی از تاتنهام در سال گذشته هنوز به دنبال موقعیتی عالی برای بازگشت به دنیای فوتبال است.

شیاطین سرخ روز یکشنبه در ورزشگاه اولدترافورد برابر تاتنهام به میدان رفت که سرمربی پرتگالی سابقش روی نیمکت این تیم نشسته بود. مورینیو موفق شد در یک دیدار باورنکردنی با 6 گل برابر شیاطین سرخ به پیروزی برسد. انتقاداتی که پیش از این از عملکرد یونایتد به گوش می‎رسید به اوج خود رسیده و بسیاری صحبت از لزوم تغییری جدی در این تیم می‎کنند. سولشر پس از بازی مدعی شد که این بدترین روز دوران حرفه ای او چه در سمت مربی و چه به عنوان بازیکن منچستریونایتد است.

پوچتینو پس از اخراج از تاتنهام، در حال حاضر هدایت هیچ تیمی را برعهده ندارد و می‌تواند یک گزینه خوب برای شیاطین سرخ باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала