Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژیرو دست دوستی به سوی بنزما دراز کرد

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر اویویه ژیرود بازیکن PSG Belarus Soccer Europa League Chelsea
اویویه ژیرود بازیکن PSG Belarus Soccer Europa League Chelsea - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
الیویه ژیرو مهاجم تیم ملی فرانسه به دوری دراز مدت کریم بنزما از این تیم واکنش نشان داد و مدعی شد که به هموطنش احترام زیادی دارد.

به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما 6 سال است که با وجود درخشش در ترکیب رئال مادرید، به تیم ملی فرانسه دعوت نشده و دلیل آن اتهام اخاذی از والبوئنا است.

الیویه ژیرو در این مدت به عنوان مهاجم نوک به اردوی خروس‌ها دعوت شده است و تا جایی اجازه نداده تا فرانسوی‌ها غیبت بنزما را در ترکیب این تیم حس کنند.

دو بازیکن درگیری‌های نیز در این مدت داشته اند و یک دیگر را توهین و تحقیر نیز کرده اند.

ژیرو اما امروز دست دوستی به سوی بنزما دراز کرد و مدعی شد که با بنزما مشکلی ندارد و دوری دراز مدت او از تیم ملی سبب ناراحتی او می‌شود.

او در کنفرانس خبری قبل از دیدار با اوکراین به آر ام سی اسپرت گفت:« من هرگز با بنزما بحث و مشکلی نداشتم  و وضعیت سبب شد تا ما رو در روی هم قرار بگیریم. دوری او از تیم ملی باعث تاسف است چون او به دلیل استعداد بالایش همچنان بازیکنی درخشان است. من همیشه درک خوبی از او داشتم، احترام متقابلی بین ما بود یا حداقل از طرف من برای او اینطور بود. فکر می‌کنم اتفاقاتی که رخ داد ناراحت کننده بود اما باید از آنها عبور کرد.»

این در حالی‌ست که قبل از این کریم بنزما ابراز امیدواری کرده بود که فدراسیون فوتبال فرانسه اتفاقات گذشته را فراموش کرده و او را به تیم ملی دعوت کنند.ش

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала