Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ «ادینسون کاوانی» به منچستریونایتد پیوست + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کاوانی
کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که ادینسون کاوانی، مهاجم سابق پاری‌سن‌جرمن را به خدمت گرفت.

 به گزارش اسپوتنیک، کاوانی که پس از جدایی از پاری‌سن‌جرمن در پایان فصل گذشته لیگ فرانسه، بازیکن آزاد بود، قراردادی یک ساله با شیاطین سرخ امضا کرد و در صورت توافق دو طرف، این قرارداد برای یک سال دیگر قابل تمدید است.

Edinson Cavani - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کاوانی را یونایتدی بدانید

این مهاجم باتجربه برای هر فصل 11 میلیون یورو از منچستریونایتد دستمزد دریافت خواهد کرد و 2 میلیون یورو نیز پاداش عملکرد برای او در نظر گرفته شده است. او بعد از امضای قرارداد به سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت:«منچستریونایتد یکی از بزرگترین باشگاه های دنیاست؛ بنابراین واقعا افتخار بزرگی است که اینجا هستم. من در طول تعطیلات سخت کار کردم و مشتاقم که برای این باشگاه بی نظیر بازی کنم.»

کاوانی در ادامه گفت:«من در طول دوران حرفه ای ام مقابل بعضی از پرشورترین هواداران فوتبال در دنیا بازی کردم و می دانم که در منچستر هم شرایط به همین شکل خواهد بود. نمی توانم برای تجربه جو الدترافورد بیش از این صبر کنم؛ وقتی که شرایط برای بازگشت هواداران مناسب شود
اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، هم در مورد به خدمت گرفتن این مهاجم باتجربه گفت:«ادینسون یک بازیکن حرفه ای بسیار باتجربه است که همیشه هر کاری بتواند برای تیم می کند. رکورد گلزنی او در رقابت های باشگاهی و ملی، فوق العاده است و ما خوشحالیم که بازیکنی در اندازه های او را به خدمت گرفتیم.»
سرمربی شیاطین سرخ در ادامه اظهار داشت:«او می تواند انرژی، قدرت، رهبری و یک ذهنیت فوق العاده به تیم اضافه کند و البته مهمتر از همه، برای تیم گل بزند. او تا حالا دوران حرفه ای فوق العاده ای داشته، در هر باشگاهی که بوده جام برده و هنوز هم می تواند در بالاترین سطح، کارهای زیادی بکند.»

کاوانی مورد توجه باشگاه های دیگر نظیر اتلتیکو، رئال مادرید و ... نیز قرار داشت اما در نهایت منچستریونایتد به سراغ جذبش رفت و این مهاجم را به خدمت گرفت تا گزینه هایش در خط حمله افزایش پیدا کند و قدرت هجومی بیشتری داشته باشد. ادینسون که پیش از این در لیگ ایتالیا و لیگ فرانسه درخشیده بود حالا فرصت جدیدی در لیگ انگلیس در اختیار خواهد داشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала