Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی طوفان: با ده نفره شدن، منسجم‌تر شدیم + ویدیو

© Mashoufسرمربی طوفان هریرود
سرمربی طوفان هریرود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوسف مهندس‌زاده پس از صعود تیمش به دور نیمه نهایی رقابت‌ها، به برخورد با تیم سیمرغ البرز در دور بعدی خوشبینی نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، در سومین دیدارِ مرحله گروهی لیگ برتر کشور، دو تیم طوفان هریرود و د سپین غر بازان از گروه ب رقابت‌ها به مصاف هم رفتند که نماینده زون غرب کشور موفق به شکست 0-2 حریف شد و با سه پیروزی متوالی و 9 امتیاز کامل راهی دور نیمه نهایی شد.

احمد ضیا عظیمی - اسپوتنیک افغانستان
سرمربی د سپین غر بازان: تاکتیک‌های من در زمین پیاده نشد، بازی از کنترول داور خارج شده بود

یوسف مهندس‌زاده سرمربی طوفان، پس از صعود تیمش به دور بعدی مدعی شد که تیمش با ده نفره شدن بهتر شد و به برخورد با سیمرغ البرز در دو نیمه نهایی خوشبینی نشان داد.

او در مورد نمایش خوب تیمش با وجود ده نفره بودن در برابر سپین غر بازان گفت:« همه دیدند وقتی تیم ما ده نفره شد، بازیکنان ما تلاش مضاعف به خرج دادند و هم موضوع سبب به گول رسیدن تیم ما شد. ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و موفق شدیم نتیجه دلخواه خویش را کسب کنیم. امیدوار هستم در دور نیمه نهایی نیز نمایش خوبی داشته باشیم و جای سوال نگذارند.»

او در مورد محرومیت رحمت الله خیرخواه در بازی بعدی نیز ابراز نظر کرد و مدعی شد که برای چنین روزهای برنامه‌ریزی کرده است.

مهندس‌زاده افزود:« تک تک بازیکنان ما که در طوفان انتخاب کردیم، روی شان حساب می‌کنیم و ما فکر کرده بودیم که شاید ملی پوشان ما به سفر بروند یا هم نتوانند ما را کمک کنند که در چنین حالات سایر بچه‌ها کم از بازیکنان ترکیب اصلی نیستند. نبود رحمت مرا ناراحت کرد و امیدوارم هستم به فینال بریم و در فینال او را باخود داشته باشیم.»
سرمربی طوفان در مورد حریف تیم در دور بعد نیز صحبت کرد و گفت:« اگر بگویم با سیمرغ، چیز از ارزش‌های این تیم کم نمی‌شود و فکر می‌کنم که در نیمه نهایی با سیمرغ رو به رو خواهیم شد.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала