Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان نقل‌وانتقالات؛ نه «ممفیس دپای» بارسایی شد و نه هم «اریک گارسیا»

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - "Лион"
ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می رسد که بر خلاف انتظارات بارسلونا روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی را بدون خرید به پایان خواهد رساند.

به گزارش اسپوتنیک، فصل نقل و انتقالات 2020 تابستانی فوتبال اروپا شب گذشته به پایان رسید. در آخرین ساعات منابع نزدیک به بارسلونا گزارش دادند که نه ممفیس دیپای هالندی و نه اریک گارسیای اسپانیایی راهی بارسلونا خواهد شد و از سویی عثمان دمبله فرانسوی که مورد توجه منچستریونایتد قرار داشت هم در بارسلونا ماندنی شده است.

ممفیس دپای  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان
کومان تایید کرد؛ انتقال دپای به بارسا امشب نهایی می‌شود

با وجود آن که حتی باشگاه لیون هم انتقال ممفیس دیپای به بارسلونا را محتمل دانسته بود، نشریه اسپانیایی "موندودپورتیوو" شب گذشته گزارش داد که مدیران بارسلونا قید خرید مهاجم هالندی لیون را زده اند و این انتقال به سرانجام نخواهد رسید. کومان حتی روز در مصاحبه ای با تلویزیون هالند ابراز امیدواری کرده بود که جذی دیپای به نتیجه برسد اما به نظر می رسد که مدیران بارسلونا نتوانستند با تیم فرانسوی به توافق برسد.

اریک گارسیا مدافع میانی منچسترسیتی هم مورد توجه بارسلونا بود. به گفته رادیو کادناسر، کاتالان ها می خواستند برای جذب وی 10 میلیون یورو بپردازند اما سیتی مخالفت کرد و 20 میلیون یورو طلب کرد.از سویی دیگر این بازیکن در سال 2021 با اتمام قراردادش با منچسترسیتی بازیکن آزاد خواهد شد و می تواند رایگان به بارسا بیاید. البته شاید کاتالان ها در نقل و انتقالات جنوری برای خرید دو بازیکن تلاش کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала