Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا غرق در بحران مالی؛ آغاز مذاکرات برای کاهش دستمزد بازیکنان

© Barcelona FCباشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیران بارسلونا با بازیکنان و کارکنان باشگاه مذاکرات شان را آغاز کرده اند تا آن‌ها را برای کاهش دستمزد شان قانع سازند.

به گزارش اسپوتنیک، ویروس کرونا و برگزاری بازی‌ها در پشت دروازه‌های بسته، سبب مشکلات مالی به بسیاری از باشگاه‌های فوتبال شده است و این باشگاه‌ها‌ تلاش‌های زیادی برای بیرون شدن از بحران انجام داده اند.

یکی از این راه‌ها کاهش دستمزد بازیکنان بود که بسیاری از باشگاه‌ها در زمان قرنطینه و توقف بازی‌ها از آن استفاده کردند و نتیجه مثبت نیز از آن به دست آوردند.

اما به نظر می‌رسد که وضعیت مالی باشگاه بارسلونا بهبود نیافته وخیم‌تر از سایر باشگاه‌ها است، زیرا مدیران این باشگاه دور جدید مذاکرات را با بازیکنان و کارکنان این باشگاه آغاز کرده‌اند تا دستمزد آن‌ها را کاهش دهند.

براساس گزارش مارکا، بیلانس این باشگاه نشان می‌دهد که کاتالان در ماه‌های گذشته 97 میلیون یورو ضرر کرده و هیچ سودی نداشته است.

مدیران بارسلونا تلاش دارند تا با هر بازیکن به صورت جداگانه مذاکره کنند و آن‌ها را قانع سازند تا دستمزد شان را کاهش دهند و قرارداد جدید با کاهش چشمگیر دستمزد با باشگاه به امضأ برسانند.

بارسا در حالی دست به چنین اقدامی زده است که بازیکنانی چون سوارز، ویدال، راکیتیچ، سمدو، رافینیا، تودیبو، واگوئه، مونچو و خوان میراندا باشگاه را ترک کردند و این تیم از بخش بزرگی از دستمزد بازیکنان رهایی یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала