دستور دونالد ترامپ به انتشار اسناد محرمانه از تحقیقات روسیه و ایمیل‌های کلینتون

© REUTERS / Leah Millisدستور دونالد ترامپ به انتشار اسناد محرمانه از تحقیقات روسیه و ایمیل‌های کلینتون
دستور دونالد ترامپ به انتشار اسناد محرمانه از تحقیقات روسیه و ایمیل‌های کلینتون  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده امریکا مجوز آن را صادر کرد تا ¬تمام اسناد مربوط به تحقیق در مورد دخالت احتمالی روسیه در انتخابات امریکا و همچنین ایمیل‌های هیلاری کلینتون، از طبقه بندی خارج شود.

به گزارش ، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا شامگاه سه‌شنبه در پیامی توییتری نوشت: من مجوز کامل داده‌ام تا تمام اسنادی که هرگونه ارتباطی با بزرگترین جرم سیاسی تاریخ امریکا دارند –حقه روسیه- منتشر شود. همچنین اسناد مربوط به رسوایی ایمیلی هیلاری کلینتون. بدون سانسور!

پیش از این گزارش شد که دونالد ترامپ گفته است به زودی باز می‌گردد و مبارزات انتخاباتی خود را همانگونه که آغاز کرده بود به پایان خواهد رساند.

موضوع دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ایالات متحده امریکا بارها از جمله پس از انتخابات سال 2016 مطرح شده اما مسکو بارها چنین اتهاماتی را رد کرده است. طوری که دمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین در ماه فبروری اظهار داشت، کرملین ابراز تاسف می‌کند که با نزدیک شدن به انتخابات بعدی در امریکا، تلقینات بیشتری از این نوع ظاهر می‌شود. به گفته پسکوف، چنین اظهاراتی «هیچ ارتباطی با حقیقت ندارد». انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا قرار است در تاریخ 3 نوامبر برگزار شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала