Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلیل منچستری نشدن دمبله چه بود؟

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وینگر فرانسوی بارسلونا در نقل‌وانتقالات به باشگاه منچستریونایتد نزدیک شده بود.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا تمایل داشت با شرایطی خاص عثمان دمبله را راهی منچستریونایتد کند، اما این اتفاق رخ نداد.

دمبله - اسپوتنیک افغانستان
جدایی منتفی شد؛ «عثمان دمبله» در بارسلونا ماندنی شد

در همین حال، نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» خبر داد، وینگر فرانسوی بارسلونا باید برای حضور در اولدترافورد ابتدا قراردادش را با کاتالان‌ها تمدید می‌کرد و سپس به صورت قرضی قراردادی با منچستریونایتد می‌بست. عدم تمایل او به تمدید قرارداد با بارسلونا باعث شد این باشگاه فعلاً دمبله را رها نکند.

باشگاه منچستریونایتد در هفته‌ها و روز‌های پایانی نقل‌وانتقالات برای خرید عثمان دمبله از بارسلونا تلاش بسیاری کرد، اما در نهایت با بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی دمبله در بارسا ماند. با این حال، به نظر می‌رسد دمبله از شرایطش در بارسلونا راضی نیست. او مدام نیمکت‌نشین است و در تیم کومان فرصت زیادی برای بازی ندارد. او چندان هم بی‌میل به حضور در یونایتد نبود یک مسئله مانع انتقال او به اولدترافورد شد.

گفته می‌شود دمبله در مذاکراتش با منچستریونایتد توقعات زیادی از مدیران این باشگاه داشته و شروطی گذاشته که باعث شده شیاطین سرخ از خرید او منصرف شوند. قرارداد فعلی دمبله با باشگاه بارسلونا تا سال 2022 اعتبار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала