Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طعنه بنزما به عدم دعوت به تیم ملی: جایی که دیگران نفرت‌شان را نشان می‌دهند من لبخند می‌زنم

© AFP 2023 / Franck FifeKarim Benzema, futbolista del Real Madrid
Karim Benzema, futbolista del Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم فرانسوی رئال مادرید با نشر یک پست در صفحۀ انستاگرام خود به مسوولان فوتبال فرانسه در پیوند به عوت نشدنش به تیم ملی طعنه زد.

به گزارش اسپوتنیک، پنج سال از آخرین بازی کریم بنزما در تیم ملی فرانسه می‌گذرد. مهاجم فرانسوی در این سال‌ها در رئال مادرید به موفقیت‌های زیادی چون قهرمانی‌های متوالی در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در لالیگا رسید اما با محرومیت از حضور در تیم مل فرانسه شانس قهرمانی در جام جهانی را از دست داد.

Karim Benzema - اسپوتنیک افغانستان
بنزما: پرز برای بردنم به برنابئو، به خانه‌ام آمده بود

 محرومیت او مربوط به حادثه اخاذی از متئو والبوئنا بود که به او تهمت زده شد در آن دست داشته است. با این حال، هیچ وقت حکمی رسمی درباره کریم بنزما و محرومیتش داده نشد اما او از آن پس دیگر توسط دشان به تیم ملی دعوت نشد. برخی از مردم هوادار بنزما بودند و برخی از نوئل لو گرائت، رئيس فدراسیون فوتبال فرانسه حمایت می‌کردند.

بنزما نه در لیست تیم ملی فرانسه برای مسابقات یورو حضور داشت و نه جام جهانی و حالا هم که جدیدترین لیست تیم ملی فرانسه برای حضور در لیگ ملت‌های اروپا اعلام شده، بنزما با وجود عملکرد خوبش در رئال همچنان در لیست حضور ندارد. بنزما اما در واکنش به عدم دعوت به تیم کشور با انتشار یک عکس از خود در اینستاگرام و طعنه به مسئولین تیم ملی فرانسه نوشته:« جایی که دیگران نفرت‌شان را نشان می‌دهند من لبخند می‌زنم.»

View this post on Instagram

A post shared by Karim Benzema (@karimbenzema) on

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала