Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی کریس رونالدو در آستانه‌ی والنسیایی شدن بود

© AFP 2023 / Jonathan NackstrandПортугальский футболист Криштиану Роналдо
Португальский футболист Криштиану Роналдо - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در زمان حضور در منچستریونایتد کریستیانو رونالدو در یک قدمی پیوستن به باشگاه والنسیا اسپانیا قرار داشت.

به گزارش اسپوتنیک، فوق ستاره‌ی پرتگالی در جام جهانی 2006 در حین بازی پرتگال و انگلیس با اخراج شدنِ وین رونی به داور چشمک زد، موضوعی که به شدت خشم هواداران انگلیسی را بر انگیخت و رونالدو را به فکر ترکِ لیگ برتر انگلیس انداخت.

 کریستیانو رونالدو پس از این اتفاقات گفته بود:" من فکر می کنم باید از منچستر خارج شوم. شرایط برای ادامه بازی در منچستر مناسب نیست. در دو یا سه روز تصمیم می گیرم کجا بروم. من همیشه گفته‌ام که می خواهم در اسپانیا بازی کنم. هیچکس از من در منچستر دفاع نکرد، اگرچه من کسی را مورد آزار قرار ندادم."

​کریستیانو رونالدو در تابستان 2009 به رئال مادرید پیوست. کاربونی، مدیر سابق والنسیا، درباره مذاکراتی که میان والنسیا و کریستیانو رونالدو بود، گفته بود:" ما منابع مالی لازم را برای به دست آوردن او پیدا کرده بودیم، من زمانی به والنسیا آمدم که تبدیل به باشگاهی شده بود که بیشترین بهره را از نظر اقتصادی، اجتماعی و ورزشی داشت. با نایک و کوکا کولا توافق کرده بودیم. من بله را از او گرفته بودم تا با وی قرارداد را امضا کنم. قراردادها توسط ژرژ مندس منعقد شده بود، بین رونالدو، وکیلِ او و من همه چیز تمام شده بود. با این حال، این توافق تحقق نیافت."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала