Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد عجیب «عمران خان» از مربی و کاپیتان منچستریونایتد

© AFP 2023 / Asif Hassanعمران خان: امیدواریم امکان سفر زمینی زائران پاکستانی به مشهد فراهم شود
عمران خان: امیدواریم امکان سفر زمینی زائران پاکستانی به مشهد فراهم شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نخست وزیر پاکستان، در دفاع از رهبری خودش بر این کشور دست به انتقاد عجیبی از هری مگوایر و اوله گونار سولشر زده است.

به گزارش اسپوتنیک، عمران خان، نخست وزیر پاکستان با اشاره به رفتارهای هری مگوایر به عنوان کاپیتان و اوله گونار سولشر به عنوان سرمربی شیاطین سرخ تاکید دارد که عملکرد او بدتر از آنها در اولدترافورد نبوده است.

Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان
سرمربی یونایتد: باخت شرم‌آوری بود؛ مقصر این شکست من هستم

کاپیتان تیم قهرمان جام جهانی کریکت 1992 با اشاره به یونایتد که به گفته او جمعیت هوادارانش سه برابر پاکستان است از عملکرد و تصمیمات خود دفاع کرده است. عمران خان در صحبت با یک رسانۀ پاکستانی در این خصوص اظهار داشت:«حدود 660 میلیون هوادار منچستریونایتد هری مگوایر را به عنوان رهبر و کاپیتانشان در اختیار دارند. آیا می‌توانید تصور کنید که هری مگوایر یا اوله گونار سولشر از شما بپرسند که آیا نگران نیستید؟ سپاسگزار باشید که یک قهرمان جام جهانی را دارید و یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ رهبری شما را بر عهده دارد.»

نخست وزیر پاکستان در ادامه افزود:«220 میلیون پاکستانی با رهبری عمران خان باید به 660 میلیون هوادار منچستریونایتد فکر کنند که هری مگوایر کاپیتانی تیمشان را بر عهده دارد. آنها پشت درهای بسته تصمیمات مسخره‌ای در هیئت مدیره می‌گیرند و شما هستید که در چشم عموم باید آنها را اجرا کنید. من نیز با مشکل مشابهی سر و کار دارم و به نظر می‌رسد که سولشر و مگوایر پیش از من اخراج شوند. آیا حرکتی علیه مگوایر، سولشر یا هیئت مدیره می‌بینید؟»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала