Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فن‌دایک: وقتی به قله می‌رسید همه می‌خواهند شما را پایین بکشند

© REUTERS / Phil NobleИгрок ФК "Ливерпуль" Вирджил ван Дейк в матче с "Вест Хэм Юнайтед"
Игрок ФК Ливерпуль Вирджил ван Дейк в матче с Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافع هالندی باشگاه لیورپول به این باور است که دوران پر چالشی پیش روی تیم شان است و تاکید دارد که وقتی کسی بالا می‎رود همه می‎خواهند او را پایین بکشند.

به گزارش اسپوتنیک، شکست غیر قابل تصور 7-2 لیورپول برابر استون ویلا در این هفته نشان داد سرخ پوشان آنفلید چه کار سختی در پیش دارد. ویرجیل فن دایک نیز در مصاحبه خود به این واقعیت اذعان می‌کند.

Матч между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
استون ویلا 7 لیورپول 2؛ گلبارانِ مدافع عنوان قهرمانی در ویلا پارک
او در گفتگویی با «بی‌بی‌سی» در این باره اظهار داشت:«فکر می‌کنم تلاش ما برای قرار گرفتن در صدر سخت‌ترین کار باشد. وقتی به صدر می‌رسی همه می‌خواهند تو را پایین بکشند. زندگی خصوصا در این روزها همینطور است. من می‌خواهم تمام تلاشم را بکنم تا زمانی که بازنشسته شوم که پس از آن حسرتی نداشته باشم. دوران پر چالشی پیش روی ما وجود دارد. ما قهرمان هستیم و رسیدن به این جایگاه زمان برد. باید از لحظه حالت لذت ببریم و به فکر آینده باشیم.»

سرخپوشان فصل گذشته فاصله زیادی با رقبای خود داشتند اما از آن زمان شرایط گذشته را تکرار نکردند. تیم‌هایی چون منچسترسیتی، چلسی، تاتنهام، آرسنال و منچستریونایتد به تصاحب جایگاه این تیم چشم دوخته‌اند و چند تیم شگفتی‌ساز نیز در فصل 21 - 2020 خودنمایی می‎کنند. اورتون، استون ویلا، لسترسیتی و لیدزیونایتد آماده عرض اندام در فصل جاری هستند و عملکرد قابل قبولی نیز داشته‎‌اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала