Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فیفا دی؛ پرتگال و اسپانیا امشب به مصاف هم می‌روند

© REUTERS / Hannah McKayPortugal vs Spain - Fisht Stadium, Sochi, Russia - June 15, 2018 Portugal's Cristiano Ronaldo gestures
Portugal vs Spain - Fisht Stadium, Sochi, Russia - June 15, 2018 Portugal's Cristiano Ronaldo gestures  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امروز روز فیفا است و تیم های ملی فوتبال جهان امشب در گوشه کنار قاره سبز برای خود بازی دوستانه تنظیم کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، طبق تقویم فیفا امشب 18 دیدار برگزار خواهد شد که در حساس ترین آن تیم های ملی فوتبال پرتغال و اسپانیا در شهر لیسبون به مصاف هم خواهند رفت.

رونالدو و سانتوس - اسپوتنیک افغانستان
سرمربی پرتگال: رونالدو 5 سال دیگر می‌تواند در بالاترین سطح فوتبال بازی کند

این مسابقه از ساعت 23:15 در ورزشگاه خوزه آلوالده و به میزبانی یاران کریس رونالدو برگزار خواهد شد. جدال تیم های پرتگال و اسپانیا همیشه تماشایی بوده و مسابقات پرگلی میان دو تیم برگزار شده است. آخرین تقابل دو تیم در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه برگزار شد که در نهایت دو تیم به تساوی پرگل سه بر سه رضایت دادند. هر سه گل پرتغال را در این مسابقه رونالدو به ثمر رساند.

قبل از آن نیز دو تیم در سال 2012 و در مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 4 بر 2 اسپانیا در ضربات پنالتی به کار خود پایان داد. آخرین دیدار دوستانه دو تیم نیز به ده سال پیش بر میگردد. جایی که پرتغال با حساب پرگل 4 بر 0 از سد حریفش گذشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала