Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امیدواری اینتر به تمدید قرارداد با مهاجم مدنظر بارسلونا

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه اینتر امیدوار است قرارداد مهاجم آرجنتینی خود را تمدید کند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه اینتر مذاکرات خود را با لائوتارو مارتینز و مدیر برنامه‌های این بازیکن برای تمدید قراردادش آغاز کرده و امیدوار است این ستاره آرجنیتنی را در تیمش حفظ کند.

قرارداد فعلی این مهاجم 23 ساله در سال 2023 به پایان می‌رسد، اما مدیران باشگاه اینتر امیدوارند که هرچه زودتر قرارداد لائوتارو را تمدید کنند تا از جدایی احتمالی او و مذاکره‌اش با تیم‌های دیگر جلوگیری کنند.

مارتینز در پنجره نقل‌وانتقالات پیش از فصل، به شدت به بارسلونا نزدیک شده بود، اما اینتر تمام توان خود را برای حفظ این بازیکن به کار گرفت و در نهایت هم موفق شد او را نگه دارد.

در همین حال، باشگاه اینترمیلان اعلام کرد تست کرونای دو مدافع این تیم مثبت شده است. میلان اشکرینیار و الساندرو باستونی بازیکنان نراتزوری هستند که درگیر ویروس شده‌اند و باید به قرنطینه بروند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала